Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Varför ska militären börja så jävla tidigt? Mycket bra fråga. Vem fan orkar kriga innan frukost??? 😆 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Varför ska militären börja så jävla tidigt? Mycket bra fråga. Vem fan orkar kriga innan frukost??? Omvärderar. Mit ex orkade kriga innan frukost. & innan allt annat också för den delen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 En annan lustig grej jag noterade på mönstringen var att de kallade alla med killar med klassiskt svenska namn för efternamn och alla med invandrarbakgrund och alla tjejer fblev uppropade med sina förnamn: -Andersson -Johansson -Karin -Ström -Ahlgren-Jonsson -Abdul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Varför ska militären börja så jävla tidigt? Mycket bra fråga. Vem fan orkar kriga innan frukost??? Omvärderar. Mit ex orkade kriga innan frukost. & innan allt annat också för den delen. Jobbigt det där med ex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 God natt! Skola tidigt imorgon, sista grejen på sociologikursen, sen är jag fri (och arbetslös). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Kanske får en tjej som gitarrist i bandet en kompis försöker starta upp 😆 Tjej!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 God natt! Skola tidigt imorgon, sista grejen på sociologikursen, sen är jag fri (och arbetslös). Gnatt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 mornel...pissenkelt! De med utländska namn hade ännu krångligare efternamn, enligt militärerna. 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 HUR I HELA FRIDEN SKALL VI SVENSKAR FÖRSVARA OSS? Galna kosjukan är ju bara bakom hörnet! Låt oss bygga ett till stridsflygplan så vi kan hantera den hotbild som finns mot Sverige! Vilket ämne vi än diskuterar i den här tråden har vi redan diskuterat det förut... Nu är vi inne på andra och tredje varvet tror jag 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 HUR I HELA FRIDEN SKALL VI SVENSKAR FÖRSVARA OSS? Galna kosjukan är ju bara bakom hörnet! Låt oss bygga ett till stridsflygplan så vi kan hantera den hotbild som finns mot Sverige! Vilket ämne vi än diskuterar i den här tråden har vi redan diskuterat det förut... Nu är vi inne på andra och tredje varvet tror jag 🙂 😆😆 That's the beauty of it... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Kanske får en tjej som gitarrist i bandet en kompis försöker starta upp 😆Tjej!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Nu går jag och lägger mig... God natt! Sov gott! Dröm sött! Vakna torrt! --- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Natti Linus! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Är de vi två nu eller Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 *längtar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Grahnis! 🙂 Ursäkta... Jag fastnar i On.topic llite 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 (redigerat) *längtar* fan, måste ju komma i någolunda form ialla fall. Redigerat 16 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Danabacken! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😉 Danis!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😉 Danis!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Danabacken! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Vilken aktivitet det ble helt plötsligt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Så, Vad sysslar ni med? 😉 Ingen skola danis? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Danabacken! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Så, Vad sysslar ni med? 😉Ingen skola danis? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Så, Vad sysslar ni med? 😉Ingen skola danis? 🙂 VI har lite friidrott... 😆 mmm, sen slutar jag iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts