Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Finns det så små kameror? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Det här är en underbar tråd.Man går in, läser lite meddelanden, klickar reload, får upp fem nya meddelanden, läser dom, klickar reload... it's a never-ending story. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 milton - Reload, vad är det för nåt? Är inte det ett cd-album med Tom Jones?? 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 ...Lumpen nu:s reklam på TV utser jag till världens sämsta reklam nånsin!!... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Ginza 49 SEK. Riktigt bra pris. Kanske det är DVD/CD-rea nu? Bengans kör lite nedsatt här. Jepp, det är någon form av rea nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Gote : Vadå små kameror? Läser du reklamblad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Gote : Vadå små kameror? Läser du reklamblad? Nej! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Nu blev det tydligen programmet "Hitvarning" på Z-TV. Mmm...det kan jag bättre förstå. "Svenska Ljud" var ju urkasst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Små kameror använder man troligen för att filma rockstjärnors medvetande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Nu är jag studsnödig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Nej! Måste nu: * raka mig * borsta tänderna * göra lilla tänjningprogrammet för ryggen * tvätta håret * duscha * ta fram lämpliga kläder * byta om * diska * dammsuga * ändra tvättiden från imon till om två veckor * plocka undan och torka av bordet * gå och hämta pengar * handla mat * köpa senaste numret av Studio ...innan kl 17.30. För att därefter till 22.00. * laga mat * duka mat * äta mat * diska igen * konditionsträna * spela gitarr * remastra APTB-cd:n * författa en del av en stycken rysarnovell * besöka tronen * borsta tänderna * planera morgondagen schematiskt * konditionsträna igen * göra lilla ryggprogrammet igen * fingerträna med boll 😏 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 För det är knas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 För det är knas! Fort Pazo! Försvara dig! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Han är för snabb för mig... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Det blidde: 1st Deer Hunter 1st Scarface Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 För det är knas! Fort Pazo! Försvara dig! 😏 🙁😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Fan, skall man måsta äta idag också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Japp! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Fan, skall man måsta äta idag också? Vi har ju redan diskuterat det där... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Fan, skall man måsta äta idag också? Vi har ju redan diskuterat det där... 😏 Ja fast jag minns inte vad vi kom fram till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Fan, skall man måsta äta idag också? Vi har ju redan diskuterat det där... 😏 Ja fast jag minns inte vad vi kom fram till? Vi kom fram till att jag inte har ätit lunch än... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Jag har bara ätit frukost idag...Men jag ska nog ta en pizza på grillen sen 😏 VI HAR VÄRLDENS GODASTE PIZZOR HÄR I HÖGLANDET! Sådeså! MUAHA!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Har inte blitt annat än 3 koppar kaffe här idag... 😏 Så jag måste nog hitta på något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Har inte blitt annat än 3 koppar kaffe här idag... 🙁Så jag måste nog hitta på något. Ja, det blir man ju inte mätt på. En sju-åtta koppar får det allt vara... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Om man skakar på hönan, kommer det ut äggröra då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Toddy? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) Såg en episod av Baywatch och lille pojken fick hög feber. Då säger dumnötet "jag tappar upp ett kallt bad!". Och en annan dåre (Hasselhoff), kom kånkande på en stor skål med isbitar. Det är ju det sista man ska göra... 😕 :musik Redigerat 3 januari 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 🙂😄😄 Hej Gote 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) Såg en episod av Baywatch och lille pojken fick hög feber. Då säger dumnötet "jag tappar upp ett kallt bad!". Och en annan dåre (Hasselhoff), kom kånkande på en stor skål med isbitar. Det är ju det sista man ska göra... 😕 :musik Varför? När jag var liten så hade jag en jättehög feber, och farbror doktorn var tvungen att kyla ned mig annars hade jag kolat. (Det var iofs 20 och några år sedan) Redigerat 3 januari 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts