mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 (redigerat) Hej! Nu ska jag till SU. 🙁 //:mornel Redigerat 16 januari 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Räknas inte jag? 🙁 🙂😄 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Hej! Nu ska jag till SU. 🙂 //:mornel Hajdå! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Räknas inte jag? 🙁 😄🙁 🙂 Identitetskris på tvåtusentalet... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Hej! *gäsp* En ny intressant tråd kommer upp imorgon! I Gallup. *gäsp* Nu ska jag iväg och jobba. Sovit rätt lite...hur orka? Dricker inte kaffe. *gäsp* Imon ska jag testa mångkanalsinspelning lite mer här hemma. *gäsp* Tänk va, jag tackades av mannen bakom "Russian roulette". *gäsp* Har tränat i fm igen. Ingen träningsvärk som vanligt. *gäsp* Ska jag på rean, får det hinnas med imon. *gäsp* Ska till tandläkaren imon också. Fraktur i en tand kallas det visst. *gäsp* Nån mer än jag som köpt en semla ännu? *gäsp* Tack för tipset om programmet P3 Lab häromdan. Ska skicka in tror jag. *gäsp* Göra mig i ordning nu... *gäsp* 🙁 *gäsp*//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Räknas inte jag? 🙁 😄🙁 🙂 Identitetskris på tvåtusentalet... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Räknas inte jag? 🙁 🙁🙁 🙂 Identitetskris på tvåtusentalet... 🙁 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Jag fick mail från Max (hamburgerrestaurangen)... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 God morgon! 0 besökare läser denna tråd Men jag läser den ju?! 🙂 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) HALLÅ? Jag läser ju! 😄 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): HALLÅ SERVERN! SER DU MIG? HÄR ÄR JAG! JAG LÄSER DEN HÄR TRÅDEN! 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Jag är osynlig. Välkommen i klubben, Gote! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Jag fick mail från Max (hamburgerrestaurangen)... 🙁 🙂 Vad sa de? "Hej Gote, vi saknar dig. Kom hit och ta en pommes med smältost." Eller? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 God morgon! 0 besökare läser denna tråd Men jag läser den ju?! 😄 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) HALLÅ? Jag läser ju! 🙁 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): HALLÅ SERVERN! SER DU MIG? HÄR ÄR JAG! JAG LÄSER DEN HÄR TRÅDEN! 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)0 medlem(mar): Jag är osynlig. Välkommen i klubben, Gote! 🙁 Var det nån som sa nåt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Jag fick mail från Max (hamburgerrestaurangen)... 😳 😳 Vad sa de? "Hej Gote, vi saknar dig. Kom hit och ta en pommes med smältost." Eller? 😲 Nåt åt det hållet... 😳 Äter jag där för ofta? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 I'm visible 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 I'm visible 😳 Nybörjartur... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 (redigerat) Gote: Jag har faktiskt funnits över ett år längre än dig här på forumet så det så... Redigerat 16 januari 2006 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 I'm visible 😎 Jag har faktiskt funnits över ett år längre än dig här på forumet så det så... Och ändå kan du inte citera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Skojar bara Viktor! Du vet att du är min idol... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Det är ensamt här nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 I'm visible 😄 Jag har faktiskt funnits över ett år längre än dig här på forumet så det så... Och ändå kan du inte citera... 😉 Gote: Du är mitt favoritfan 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 I'm visible 😄 Jag har faktiskt funnits över ett år längre än dig här på forumet så det så... Och ändå kan du inte citera... 😄 Gote: Du är mitt favoritfan 😎 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Love is in the air. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Love is in the air. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Love is in the air. 😆 And Aaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa will aaaaaaaaaaaaalvajs låouuuuuuuuuuuuuve juuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Topp 10 postare (on topic) 🙂 Ser ni vad som precis är på väg att hända? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Topp 10 postare (on topic) 🙂 Ser ni vad som precis är på väg att hända? 😆 History in the making... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 😆 Vart är din bil, Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts