mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Tja mornel... 😎 Läget... 😎 Ja det är bra, lite trött bara... 🙁 själv? Jo det är lugnt... 😎 Spelar lite GTA San Andreas och ska iväg till Universitetet om någon timme... 😲
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) Tja mornel... 😎 Läget... 😎 Ja det är bra, lite trött bara... 🙁 själv? Jo det är lugnt... 😎 Spelar lite GTA San Andreas och ska iväg till Universitetet om någon timme... 😲 okey, ska göra frukost nu, sen dra och repa (vilket jag inte har lust för). orka... 😏 Redigerat 16 januari 2006 av Pazo
Gote Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Morrn 😎 Hej Pazo! Hur mår du? Jag mår bra. 😎 Jag mår väl bra. Trätt är jag! och jag orkar inte repa sen vid två men jag måste nog... 😎 🙁 Trötthet botas med Zoega's Skånerost. Depression botas med Peps Persson.
Gote Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😎 Vaffan! 😏 Vem är det som har spammat forumet i Picos namn då? 🙁 Musiks poltergeist? 😎 Vänta lite nu... vad har ni kommit fram till, sover jag fortfarande? 😲 Inte på den här sidan... 😎
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Morrn 😏 Hej Pazo! Hur mår du? Jag mår bra. 😎 Jag mår väl bra. Trätt är jag! och jag orkar inte repa sen vid två men jag måste nog... 😎 😲 Trötthet botas med Zoega's Skånerost. Depression botas med Peps Persson. 🙁😎
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😎 Vaffan! 😲 Vem är det som har spammat forumet i Picos namn då? 🙁 Musiks poltergeist? 😎 Vänta lite nu... vad har ni kommit fram till, sover jag fortfarande? 😲 Inte på den här sidan... 😎 😏
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😎
Sonnert Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😎 viktigt!
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😎 Hehe, jag håller tummarna för din skull 😎
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 viktigt! Jepp, hur skall man annars orka pallra sig upp vid 12.30 varje måndag för att ta sig till skolan?
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😉 Vaffan! 😲 Vem är det som har spammat forumet i Picos namn då? 😕 Musiks poltergeist? 😳 Vänta lite nu... vad har ni kommit fram till, sover jag fortfarande? 😳 Nej, vi kom fram till att du förmodligen skrev i sömnen 22:32 😄 😳 😉 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😏 😱
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) 😳 😕 😉 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😉 😳 Aha... men, men... det där kan jag förklara! 😏 (Vänta, skall bara komma på... nej, komma ihåg hur det var!) Edit: Seriöst dock, somnade och vaknade om vartannat hela kvällen. Redigerat 16 januari 2006 av Pico
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Alla som inte har röstat i Gratisfestivalen kan väl ladda hem bidragen och rösta? Det tänkte jag göra efter lunch. 😉
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 😏😕😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Gratis? 😉 Freeware VSTi:s eller, vad handlar det om? 😉
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 😏😕😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va?
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Gratis? 😉 Freeware VSTi:s eller, vad handlar det om? 😉 Precis
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 😏😕😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Jag är lur på att han får sin utbildning i fängelset... 😳
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 😏😕😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Gratis? 😉 Freeware VSTi:s eller, vad handlar det om? 😉 Precis Aight, tackar!
Gote Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😕 😳😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😏 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😱 Inga? 😉 Är hon trevlig? 😉
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😳 😳😳😱 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😕 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😲 Inga? 😏 Är hon trevlig? 😉 ... 😉
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😉 😏😕😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet.
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😏 😕😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet. Jo det kan jag lova!... 😉
Gote Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😏 😕😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet. 😉
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😏 😕😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet. 😉 Varför var det så kul?
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😏 😕😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet. 😉 Varför var det så kul? Du har talang helt enkelt!
mornel Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Weeeeeeeeeeeeeeeee, pirr i magen.. hoppas det är många fina jäntor i min klass! 😏 😕😳😳 Vill inte någon kille det jag går igenoM! 😉 Va? Inga tjejer i klassen syftade jag på... Inte roligt alls 😳 Aha, tråkigt med sån heterogenitet. 😉 Varför var det så kul? Du har talang helt enkelt! omfglol
Recommended Posts