Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Håller på att gå igenom alla studiobygge trådar som handlar om dämpning. Ska gå in lite mer i det ämnet hade jag tänkt mig, så att man kanske kan fixa lite sådannt och få läckrare ljud i själva rummet... 😄

Redigerat av Pazo
musik (oregistrerad)
Postat

Själv eftersträvar jag att ha ett så "ostudiemässigt" rum som möjligt. Jag vill spela in i samma naturliga omgivning som man sedan skall lyssna på musiken i, utan en massa konstlade dämpningar och knepiga tillfälliga material! Då blir det som om jag spelade i rummet. Härligt!!

😄

:musik

Postat
Själv eftersträvar jag att ha ett så "ostudiemässigt" rum som möjligt. Jag vill spela in i samma naturliga omgivning som man sedan skall lyssna på musiken i, utan en massa konstlade dämpningar och knepiga tillfälliga material! Då blir det som om jag spelade i rummet. Härligt!!

😄

:musik

haha. Själv eftersträvar jag att lyssna i ett sådant rum!... HÅller på att köpa bra stereo nu och allting 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Numera lyssnar jag nästan bara på livemusik och musik inspelad live. Studios förtar känslan. Eftersträvar naturligt reverb.

😄

Postat
haha

okey.

Vet du vad du behöver!?

Börja plugga! 😄

Alla dedär tidiga morgonar gör att man somnar i god tid 😄

Mjo, imorgon drar det igång!

tisdag? Eller menar du senare idag?

Senare idag! 😄

Postat
haha

okey.

Vet du vad du behöver!?

Börja plugga! 😄

Senare idag! 😄

Men nice... Se till att inte somna förrens 21 iaf 🙂

Postat
haha

okey.

Vet du vad du behöver!?

Börja plugga! 😄

Senare idag! 😄

Men nice... Se till att inte somna förrens 21 iaf 🙂

Mjo, får nog kasta in ett träningspass/lång promenad på kvällen också... så man

verkligen får sova hela natten!

Postat
Ja, det kanske också skulle vara ett alternativ... Försöka sova 2-3 timmar till kanske.

ehm? 😄

2-3 timmar till? frånv adå? 😄

Ska repa imorgon vid 14. eller 15. så jag måste vakna lite tidigt kanske. 😄

Postat

Haha, jag vaknade av en påminnelse på min mobiltelefon som löd "Morgonpasset 07:45!". Jag kunde inte minnas varför, men jag slog på radion, och döm om min förvåning när min kompis Alex röst dök upp i radion. Så var det ja! 😄

Postat
Haha, jag vaknade av en påminnelse på min mobiltelefon som löd "Morgonpasset 07:45!". Jag kunde inte minnas varför, men jag slog på radion, och döm om min förvåning när min kompis Alex röst dök upp i radion. Så var det ja! 😄

😄

Morrn!

Postat

Hmm... mitt antivirus-prog är lite knasigt.

Klockan 8 drar den igång en autoscan, klockan 9 drar den igång en definitions-update.

Varför inte börja med updaten?

Nåväl, går väl ändra, tyckte det bara var en konstig default...

Postat

Alexander Salzberg kommer att bli känd, tro mig. Jag har vetat det i två år och jag blir bara mer och mer övertygad.

Postat
Hur då mornel? Låtskrivare, skäjtare? Filmvetare? Extreme Choir?

Skådespelare/komiker/imitatör.

Postat
Hur då mornel? Låtskrivare, skäjtare? Filmvetare? Extreme Choir?

Skådespelare/komiker/imitatör.

All right... kewl! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.