mornel Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Felsöker datorn och gungar med till reggaemusiken?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Jag kikar film! Four Brothers. Dom är arga! Den var bra! Jag älskar André Benjamin. Det var väldigt mycket våld. Killarna är hemma. Det ringer på dörren, en av dom går och öppnar dörren. Han ser en kille med en luvjacka gå från dörren över gatan och pekar finger åt honom över axeln. Sen kramar killen en snöboll och kastar den rakt i ansiktet på honom, sen springer han iväg och han springer efter. Helt plötsligt stannar den där killen och vänder sig om. Han har en sådan där Jason-mask på sig och en pistol i handen. Jag hoppade fan till lite då alltså.
Pazo Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Tydligen hade jag inte Lagt upp låten! Får gör det nu då! 😛
mornel Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Riding on my skateboard is the only joy there isIt is one thing I would miss - if I didn't have it Dodging obstacles while pushing up the speed Skateboard is my only need! Som cuts and bruises, constant aching in your heels Who cares when moving on four wheels? Riding on a banister to satisfy my soul Can't stand still I've got to roll - I'm a young rascal! Feeling like Icarus, I never touch the ground That is why I hang around Som cuts and bruises, constant aching in your heels Who cares when moving on four wheels?
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Dogan och jag städade köket nyss och defröstade en frys. Fan va bra vi är. och köket blev snygger 🙂
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Yes Baby! Har suttit och trixat lite med inspelningar på via ljudkortet. Hade svårt att få väck ett irriterande latency, så visade det sig att det var ett default-delay som inte ville försvinna, trots att jag markerade "no effects" överallt, i send- och insert-delen. Stängde av pc:n och igång igen och in i cubase på nytt. Då försvann latencyn...ehhh delayet, menar jag! Gôtt! 😄 :musik
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Yeah 😄 Din tråd öppnar snart.. Tog du nyckeln eller?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Damn! Jag var ute med Malmös allra snyggatse tjej ikväll....
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Damn! Jag var ute med Malmös allra snyggatse tjej ikväll.... Ditt ex? 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Damn! Jag var ute med Malmös allra snyggatse tjej ikväll.... Ditt ex? 😄 Nej. Den här tjejen är döpt efter världens bästa låt, så egentligen borde jag vara kär i hennes mamma.
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) OKey!! Två "riktiga" inlägg till sen har jag 900 😄 EDIT: Skrev fel ciffra... Redigerat 16 januari 2006 av Pazo
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 OK. Hon är döpt efter Paul McCartneys helt fantastiska låt "Michelle".
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 OK. Hon är döpt efter Paul McCartneys helt fantastiska låt "Michelle". Hett namn faktiskt 😄
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Somnade omkring 20-21, vaknade nu... Nu är jag jävligt less på det här. 😄
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 haha okey. Vet du vad du behöver!? Börja plugga! 😎 Alla dedär tidiga morgonar gör att man somnar i god tid 😄
Pico Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 hahaokey. Vet du vad du behöver!? Börja plugga! 😎 Alla dedär tidiga morgonar gör att man somnar i god tid 😄 Mjo, imorgon drar det igång!
Recommended Posts