MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Oj. Vad skall jag göra av detta nya år? Kanske bli rik? Är det verkligen dags att förverkliga alla sina drömmar? Mornel; du kände Unarmed Enemies, right? Hoppas du inte känner Montt Mardié bara. Han fick mig att gråta ikväll. Nästan. Come On Eileen. Oh come on Eileen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Det skulle kunna bli ett blogginlägg av detta. Men det är för djupt. Now you must you must go, now you must leave...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Är det så illa så man måste spamma själv på det nya året?! Äsch, inte spam. Vi pratar djupt. Känslor, eller hur var det?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Fredde har rätt. Håkan är bäst. Vart tog mina vänner vägen ikväll?
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Hej MackeRomben 😛 Gick det bra igår/inatt?
mornel Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Oj. Vad skall jag göra av detta nya år? Kanske bli rik? Är det verkligen dags att förverkliga alla sina drömmar? Mornel; du kände Unarmed Enemies, right? Hoppas du inte känner Montt Mardié bara. Han fick mig att gråta ikväll. Nästan. Come On Eileen. Nix, honom/dem(?) känner jag inte.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Usch. Jag tror tamejfan att jag full fortfarande.
Pazo Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Är man seg idag eller! Och det snöar vidare! Fan va mkt snö! Sååå fiiint 🙂
Pazo Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Trött, förkyld och bakis 🙂 Fick du int sova bra elle? 🙂
Recommended Posts