Thom1 Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 (redigerat) Hej och gott nytt år! jag blev just medlem här så om jag postat i på fel ställe så förlåt. Men till saken. Det är så att jag ska köpa nytt kjudkort till min hemmastudio och det pendlar mellan M-Audio Delta Audiophile 192"1795kr", M-Audio Delta 2496."995kr" jag undrar vad 800kr gör för skillnad på ljudet? Kom gärna med andra tips om ljudkort runt 1500kr. Mvh Thom Tack i förhand! Redigerat 1 januari 2006 av Thom1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arin (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 ESI Juli@ tycker jag annars är ett mycket bra kort för runt 1500. var bara det. ESI Juli@ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Hej, inte lätt att hitta rätt bland alla forumdelar ibland. Tråden flyttad till rätt ställe, och välkomen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.