Björn Olsberg Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Från tråden Nya avatarer: HOJT....eller....? eh? halvhojt?Ny och ny, har haft min sen i ....ja när va det nu då? Julas var det nog! Inte sprillans språjtans skitny men jämfört med TheBigBang så är den ju tokfärsk! Men du tänkte kanske mera typ, "ny sen några dagar..." ? Asså då backar jag lite snyggt ur det här. Skulle aldrig ha postat den här men nu är det försent, har redan tryckt på sändknappen nästan. Glöm hela mitt inlägg. ® Hallå där Roffe! Jag har inte heller ny avatar, men inte fan skriver jag inlägg om det!!!
Thomas Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?) Näe. Inte han heller för den delen 🙂
tordA Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 den här posttypen är alltid lika skojig... not Har nån en fungerande SoundForge man kan skicka till mig? Skulle uppskattas nåt grovt!
mornel Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?) Näe. Inte han heller för den delen 😱 Hahahaha. Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa: -Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat? -Nej -Gömmer Logicnyckeln 😮
mornel Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?) Näe. Inte han heller för den delen Hahahaha. Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa: -Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat? -Nej -Gömmer Logicnyckeln 😛 😆🙂🙂
Pazo Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?) Näe. Inte han heller för den delen Hahahaha. Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa: -Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat? -Nej -Gömmer Logicnyckeln 😛 😆🙂🙂 !! Fyfan vad töntigt kul! 😄
ThomasJ Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 haha.. hitta just denna: tänk på att det är första gången för dig, så det ska inte låta bra.
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Tänk om man kunde vakna upp någon dag... osså var kaffet redan klart direktman steg upp ur sängen. 😕 Tänk om man kunde vakna upp nån dag... 😆 What is the Matrix? 😉
Majken Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Vad gör ni med luften, när ni fryser in bröd och annat... Min farmor säger alltid att man måste ta ur luften annars äter man smutsig luft 😆 Och hon vet för hon är mattant 😄 🙁 Varför skulle luften bli smutsig, maten blir ju inte det om man fryser in den? Bakterier...eller? 😱 Jag vet inte, jag är bara 15 🙁 🙂 /Majken
android Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Bakterier...eller? 😱 Jag vet inte, jag är bara 15 😄 😆 Den där tror jag baskemej att jag ska sno... Fast "Jag vet inte, jag är bara 30 😳" kanske inte funkar riktigt lika bra...? 😛
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Bakterier...eller? 😄 Jag vet inte, jag är bara 15 😳 🙂 Den där tror jag baskemej att jag ska sno... Fast "Jag vet inte, jag är bara 30 😳" kanske inte funkar riktigt lika bra...? 😛 😄 Blir nog inte samma effekt då 😄
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Snopp? 🤪 😮 Ar det ett förvånat utrop, en fråga eller ett erbjudande? 😉
Micke H Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Gote presenterar:En Intressant Länk I samarbete med Livsmedelsverket och Google Aftonbladet: Expressen: "Måste ses" TV4: "Ren dynga"
Piccazzo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 (redigerat) Från tråden Tråd Gillar jag är detta normalt att man gör så här? isåfall är det lagligt?att härma sound men inte att ta själva verket. om ni förstår exakt vad jag menar. /Jean 😆 Redigerat 23 februari 2006 av Piccazzo
Sonnert Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Men du får gärna förklara hur du kommer från sarkofag till trumset...
mornel Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Jo, fan! Modegrillen i Skövde(!) säljer sådana här... Är det den grillen vid Tibro/Hjo korsningen? 😕 Jo visst! Otroligt saggigt ställe, MEN vad gott!!! Har faktiskt nuppat en av tjejerna som jobbade där, "backstage" under tiden som kunderna åt sin fastfood på andra sidan väggen!! Ja, djävlar! Ungdomen och galenskapen... 😕 Dark Of Light - ett geni!
Signert Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Att lyssna på Chris Snyder är som att skita i sin egen ficka! Dvs ganska kul men mest jobbigt och onödigt i längden.
Danabacken Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Citat från Nurfens inlägg: Men när blygdisarna är lite mer utanför än på vissa så ser det lite.. Matigt ut. 🙂
hackeman Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Citat från Nurfens inlägg: Men när blygdisarna är lite mer utanför än på vissa så ser det lite.. Matigt ut. 😳 😕😏 Det var både det roligaste och äckligaste jag läst på länge!
nurfen Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 😄 Jag tänkte förklara mej.. Sen kom jag på att jag faktiskt inte vet vad jag menade 😄
ViktorDenStore Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 😄 Jag tänkte förklara mej.. Sen kom jag på att jag faktiskt inte vet vad jag menade 😄 😄
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 😏🙁 Jag tänkte förklara mej.. Sen kom jag på att jag faktiskt inte vet vad jag menade 😆 Inlägget Grahn gjorde efter gjorde det hela ett antal gånger roligare! 😆
nurfen Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Vissa sa till mig att de hade svårt att sova om de druckit kaffe sent på kvällen, men för mig var det tvärt om: Jag hade grymt svårt att dricka kaffe när jag sov. 😳 1
Odels_tant Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Från tråden Irl Stockholm 24/3-06: givet har du rätt... jag kommer nog att visa min vackra nunna där:P Vilken jävla nunna? 😆 /L Edit: Syftningsfel är kul!
Danabacken Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Vissa sa till mig att de hade svårt att sova om de druckit kaffe sent på kvällen, men för mig var det tvärt om: Jag hade grymt svårt att dricka kaffe när jag sov. 😆 😄🙂🙂
Overkill Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Jag har köpt en såndär Jävla dyr volymratt men vaffan det kostar att sätta på...ligga på topp. 😆 Vad gör den och vad kostar den? 😛 javetinte... 🙂 😆 😄
Bone Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Roffe i tråden Påsk avatarer...? Magdalena Ribbing, vett & Etikett-guru, skriver i sin bok "rätt avatar" följande: Med tanke på alla de olika forum som finns på Internet, med dess saliga blandning av användare, kan det vara svårt att ta sig en avatar som är rätt. På internet är din avatar din klädedräkt, och vem vill komma helt fel klädd till ett möte eller fest? Mitt förslag till alla er osäkra ute på nätet är att en tomteluva aldrig är fel. Såväl till fest som till vardags är luvan ett plagg som aldrig skämmer en avatar. Lunarstorm eller Kaprofagforum, (bajsätare) luvan passar in. Ja det var ett utdrag ur boken "Rätt avatar" det. /®
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Roffe i tråden Påsk avatarer...? Magdalena Ribbing, vett & Etikett-guru, skriver i sin bok "rätt avatar" följande: Med tanke på alla de olika forum som finns på Internet, med dess saliga blandning av användare, kan det vara svårt att ta sig en avatar som är rätt. På internet är din avatar din klädedräkt, och vem vill komma helt fel klädd till ett möte eller fest? Mitt förslag till alla er osäkra ute på nätet är att en tomteluva aldrig är fel. Såväl till fest som till vardags är luvan ett plagg som aldrig skämmer en avatar. Lunarstorm eller Kaprofagforum, (bajsätare) luvan passar in. Ja det var ett utdrag ur boken "Rätt avatar" det. /® 😆 Den boken verkar ju trevlig 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.