Kalle i Kalmar Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Hittade en riktigt bra kommentar av Wernborg Det finns inga dumma människor, bara dom som har otur när dom tänker. 😕 😕 Hej "Otur när dom tänker" är en vacker omskrivning. Tekniker kallar det "tankefel". Men det är mer poetiskt att kalla det; "Otur när dom tänker". Nääää.....vet ni va...... Jag håller nog med Wernborg; "Det finns inga dumma människor, bara dom som har otur när dom tänker." 😆 Vänligen Kalle i Kalmar och hans pappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jävlar då får vi ligga i nu då! 😆 Skall vi börja ligga med varandra nu osså? 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 Dum fråga kanske... Går det att ladda ner någon av de senaste cubase-versionerna på DC, piratebay eller dylikt? Eller blir man tvungen att betala som en vanlig människa? Orginaltråden 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Dum fråga kanske... Går det att ladda ner någon av de senaste cubase-versionerna på DC, piratebay eller dylikt? Eller blir man tvungen att betala som en vanlig människa? Orginaltråden 😄 🙂🙂 För det första: VEM citerar du?? 😮 För det andra: Länken funkar inte, hade velat läsa hela ju. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Dum fråga kanske... Går det att ladda ner någon av de senaste cubase-versionerna på DC, piratebay eller dylikt? Eller blir man tvungen att betala som en vanlig människa? Orginaltråden 😄 😄😆 För det första: VEM citerar du?? 😉 För det andra: Länken funkar inte, hade velat läsa hela ju. 😄 Haha, undrar vaaaarför det inte går att hitta tråden längre 😛 Hakan2000 eller nåt var det som skrev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Dum fråga kanske... Går det att ladda ner någon av de senaste cubase-versionerna på DC, piratebay eller dylikt? Eller blir man tvungen att betala som en vanlig människa? Orginaltråden 😄 😆😆 För det första: VEM citerar du?? För det andra: Länken funkar inte, hade velat läsa hela ju. 😄 Haha, undrar vaaaarför det inte går att hitta tråden längre 😛 Hakan2000 eller nåt var det som skrev. Äh, den hade väl iaf kunnat få vara i papperskorgen så att man kunde läsa? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Dum fråga kanske... Går det att ladda ner någon av de senaste cubase-versionerna på DC, piratebay eller dylikt? Eller blir man tvungen att betala som en vanlig människa? Orginaltråden 😄 😱😲 För det första: VEM citerar du?? 😱 För det andra: Länken funkar inte, hade velat läsa hela ju. 😄 Satan. Tråden slängdes. Jag skulle ju ha tagit screenshot 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 februari 2007 Dela Postat 4 februari 2007 Orka vara DJ :SDrömmer folk om det som barn eller kommer det senare i livet? 😄 Jävligt roligt citat fast faktum är att jag håller med. Jag fattar inte heller hur man vill vara Dj, men vad vet jag. Det kanske är skitkul 😄 (mest skit antar jag) Orginaltråd (Rätt länk denna gång 🙁) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 juni 2007 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2007 *host* sorry om jag dammar av den här tråden igen.. hittade ett litet guldkorn som jag flinade åt en stund Fruit Loops låter toppen och supermodernt!! I mitt musikprogram (Cubase) går det bara att använda gamla melodier som man måste köpa på internet med Paypal. Det brukar bli rätt dyrt, typ hela månadspengen gick åt för min senaste låt. Är det sånt här som är maskerad ironi? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 10 juni 2007 Dela Postat 10 juni 2007 *host* sorry om jag dammar av den här tråden igen.. hittade ett litet guldkorn som jag flinade åt en stund Fruit Loops låter toppen och supermodernt!! I mitt musikprogram (Cubase) går det bara att använda gamla melodier som man måste köpa på internet med Paypal. Det brukar bli rätt dyrt, typ hela månadspengen gick åt för min senaste låt. Är det sånt här som är maskerad ironi? 😕 😲😉 Bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Någon som vet var jag kan få tag på någon/några sköna "sommar"-leads?Typisk sommarstil.. något VSTi program eller något? Måste ha lite sköna sommarsounds! Har tänkt och försöka fixa något till sommarn 🙁. Tipsa gärna också om andra typiska "sommar-samples" också och andra VSTs eller presets... 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=45402&hl= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 ... Eftersom vi spelar pojkbandsmusik skulle vi vilja ha auto-tune på sången, och el-pianot vill jag helst spela via midi i logic eftersom EVP88 har ett grymt ljud. Viktigast är förstås att jag får auto-tune, eftersom jag inte kan sjunga för fem öre.... https://www.studio.se/index.php?showtopic=45344 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 2 april 2008 Dela Postat 2 april 2008 (redigerat) Jag bumpar den här tråden då jag tycker den är värd ett bättre öde... 😎 Ger många garv om man har tråkigt... 🙂 Redigerat 2 april 2008 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 april 2008 Dela Postat 6 april 2008 Kika citatet i min signatur. Helt klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Kände att tråden behövde återupplivas med detta: Undra hur Besserwisser låter med De-esser? ...Bwi? Så jävla random! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Kände att tråden behövde återupplivas med detta: Undra hur Besserwisser låter med De-esser? ...Bwi? Så jävla random! 😆 Betherwiffer? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Kände att tråden behövde återupplivas med detta: Undra hur Besserwisser låter med De-esser? ...Bwi? Så jävla random! 😄 Betherwiffer? 😆 Nä, det måste väl bli Befferwiffer.... *😆* ..öhrm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 maj 2008 Dela Postat 9 maj 2008 Kände att tråden behövde återupplivas med detta: Undra hur Besserwisser låter med De-esser? ...Bwi? Så jävla random! 😆 Betherwiffer? 😉 Nä, det måste väl bli Befferwiffer.... *😕* ..öhrm... mefferfmiff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 22 maj 2008 Dela Postat 22 maj 2008 jag var & spelade in i studio nyligen för första gången i mitt liv.. [...]sedan nu när jag är hemma med mina vanliga prylar igen så låter det dubbelt så endimensionelt [...] 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Riffraff Postat 20 september 2008 Dela Postat 20 september 2008 CITAT (Emil @ 2008-06-26, 14:55) * Har du haft bananhals länge eller? kanske någon redan har postat, men ändå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 1 oktober 2008 Dela Postat 1 oktober 2008 sorry men va bara tvungen, såg lite roligt ut 🙂 debatt (former name musik?) skrev såhär i tråden "hur läser ni?" (https://www.studio.se/index.php?showtopic=56264) /../Så läser jag, även när jag läser tyst för mig själv. Jag plockar orden ett efter ett och smakar på dem, som om de vore färska bär... Det är därför jag kan hålla på med en roman gott och väl två månader. Tillägg: Kan ju redan nu poängtera att jag skriver själv och är inte dyslektiker. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 29 november 2008 Dela Postat 29 november 2008 "Saftskalle" av Nattvaktaren i den, inledningsvis, mycket underhållande tråden om Spotify. Sen tycker jag i och för sig att han har legat av sig sedan han var med sist. Faktum är att jag misstänker att en copycat är i farten?! Kul och bra argument - Saftskalle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 23 december 2008 Dela Postat 23 december 2008 (redigerat) Från minnet: Att göra techno utan att ha tagit ecstasy är som att jobba som präst utan att vara frälst. god natt." Redigerat 11 februari 2009 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juli 2009 Dela Postat 2 juli 2009 nattvaktaren's sig: Valle, ditt sätt att argumentera är så fattigt att inte ens moçambique vill ha det som bistånd. | laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 nattvaktaren's sig: Valle, ditt sätt att argumentera är så fattigt att inte ens moçambique vill ha det som bistånd. | laxlaxlax Det är ju Lax3 som ska ha cred för den, inte nattvaktaren. I övrigt håller jag med om att det är ett fyndigt citat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 juli 2009 Dela Postat 16 juli 2009 Synd bara att jag har tappat bort den där grejen (vad den nu kallas) som man sätter på hörluren för att den ska kunna stoppas in i interfacet så man hör nåt också! adapter Nej, ingen adapter. En sån där 5 cm lång pigg som man sätter i ena ändan av en hörlur. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 17 juli 2009 Dela Postat 17 juli 2009 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2009 Dela Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Finns det ens 5 cm långa teleadaptrar?? EDIT: Mätte just min och den var 45 mm. Ahem. Redigerat 9 augusti 2009 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti 2009 Dela Postat 9 augusti 2009 EDIT: Mätte just min och den var 45 mm. Ahem. Detta var ett ganska roligt citat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 augusti 2009 Dela Postat 9 augusti 2009 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.