Musiker Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Hejsan! Vet någon om det finns någon sådan? /johan
Christoffer Bergfors Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) Inte annat än på hmmmm och hmmm [vilket vi inte hänvisar till. Mod. anmärkning] men den är ju löjligt billig i förhållande till vilka dörrar den öppnar. [inlägg ändrad av moderator] Redigerat 31 december 2005 av chrisB
chrisB Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Jag säger bara: Köp Den!! 😳 Stöd utvecklaren!!
Pluffo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Jag har VST2RTAS som jag säljer löjligt billigt. 250:- snabb affär. Kom tät till hamnen 😉
klas Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Hm, skulle installera min fxpansion vst - rtas och gick till deras sida för att kolla efter uppdateringen till Tiger + PT7. Men det fanns ingen? Kollade lite på deras forum och det verkar som om de ska släppa en ny version man måste köpa för att köra.... Gah! Tar det aldrig slut? Börjar tröttna på Apples maskopi med mjukvaruföretag.. Känns som om lite bakåtkompabilitet inte precis skulle skada... misär!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.