otippad Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Lilla Hissen ARTIST/GRUPP: Slan Attack GENRE: ...dance pop LÅTLÄNGD: 3:45 KOMPOSITÖR: Niclas PRODUCENT: Niclas EV. MEDVERKANDE: Didron på sång FORMAT: mp3 224kbps Hej! har gjort en ny mix på en låt om nån vill kommentera 😳 /Niclas Redigerat 31 december 2005 av otippad
Eternal Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 (redigerat) Släng upp mixen också 😳 Sådärja, då var den uppe! Låten verkar vara soft på alla sätt och vis.. Men jag stör mig på texten och sången. Smaksak som vanligt! Redigerat 31 december 2005 av Eternal
otippad Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 hehe ja nu så, den försvann i första försöket 😳
Jejje Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Men jag stör mig på texten och sången. Smaksak som vanligt! Instämmer tyvärr i detta. Låten i övrigt är dock skön.
FredrikMikaelsson Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 (redigerat) Ja sången och texten är ju under all kritik... sorry hoppas att du inte tar illa upp! Får man vara så fräck och fråga om texten är skriven från hjärtat, eller är den bara är genuint rolig på ett plan som jag måste anstränga mig för att förstå? Annars har låten alla de ingredienser som behövas för att bli en bra schlager... yeh, yeh, yeh 🙂 Gott nytt år Redigerat 2 januari 2006 av FredAsp
Rockypop Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Tycker sången låter bra - du har fin röst med karaktär (ej efter 2:20 då du spårar ur lite). Texten behöver fixas. Annars bra flyt i låten och bra produktion..Har lyssnat på din andra låt också - Didron- samma synpunkter... Rockypop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.