ReFlux (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 LÅTNAMN:My first tripp ARTIST/GRUPP:ReFlux GENRE:Psy-trance (slow) LÅTLÄNGD:2:52 KOMPOSITÖR:- PRODUCENT:ReFlux EV. MEDVERKANDE:- INSPELNINGSÅR: FORMAT:MP3 STORLEK: 2,42 MB STATUS: Denna är inte färdig.. Denna låten gjorde jag med Reason 2.5, väldigt längesen! (nu har jag 3.0) jag kommer inte kunna göra färdigt denna låten för jag har formaterat om hela datorn! la upp denna för att ni skulle veta på ett ungefär vad jag gör för musik OBS!! VOLYMEN ÄR VÄLDIGT LÅG! 🙂 ReFlux___My_first_tripp.mp3
eckan Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Låter lite Deacons disco över det... Kan det stämma....? Mycket kraftigare bastrumma tycker jag!
Cloudsurfer Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 synd att jag itne kan lyssna på låtarna uppladdade på foeumets server, hade älskat att kommentera denna 😉
ReFlux (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 synd att jag itne kan lyssna på låtarna uppladdade på foeumets server, hade älskat att kommentera denna 🙁 Om du vill lyssna kan jag kanske skicka på MSN? 😳
Tome Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Starkt försök, Mange! (har underskattat dig 😎) Gott nytt år på dig!
Cloudsurfer Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 synd att jag itne kan lyssna på låtarna uppladdade på foeumets server, hade älskat att kommentera denna 🙂 Om du vill lyssna kan jag kanske skicka på MSN? 😎 självklartkan du det, inte just nu bara...lite fucked up at the moment
ReFlux (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 synd att jag itne kan lyssna på låtarna uppladdade på foeumets server, hade älskat att kommentera denna 😄 Om du vill lyssna kan jag kanske skicka på MSN? 😛 självklartkan du det, inte just nu bara...lite fucked up at the moment 😄 Okej men säg bara till, så kan jag skicka..
Cloudsurfer Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 synd att jag itne kan lyssna på låtarna uppladdade på foeumets server, hade älskat att kommentera denna 🙁 Om du vill lyssna kan jag kanske skicka på MSN? 🙂 självklartkan du det, inte just nu bara...lite fucked up at the moment 🙂 Okej men säg bara till, så kan jag skicka.. Go morrn! ja lägg till mig på msn, left_behind87@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.