Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tydligen har B1 fått pad och Hp filter. kolla i den här tråden. Kan ju vara värt att kolla upp.

Postat

Hehe, det blev inte lättare där! Tyckte båda mickarna lät otroligt bra för den lillab penningen. Man skulle kanske köpa båda? eller ett set med två 990 som finns på emusic.

• 7 månader senare...
Postat (redigerat)

Halloj!

Nu har jag tagit nya kliv mot gyllene samarbete med kontakter här från forum 😄 Har beställt ett externt ljudkort idag till min PC: M-Audios Fast Track Pro.

Min musikaffär rekommenderade micken MXL 990 (795 kr) som de tydligen säljer massor av. De har jämfört den i sin egen studio med sin Röde (värd ca 17 000) och säger att MXL klarar sig otroligt bra i jämförelse. De har inte hört talas om Studio Projects-micken, men skulle försöka leta upp den också.

Alltså, nu är min fråga: Någon som har erfarenheter av MXL-micken? Bra/Dålig?

Supertacksam för alla svar!!!

Ps. Ni kan kolla här: http://www.emusic.se/default.asp?do=&t...&info=11176 Ds.

Redigerat av Olsberg
Slår ihop med tidigare tråd i ämnet
Postat (redigerat)

Gå mot strömmen, köp INTE en Studio Projects! :rolleyes:

Skämt åsido; jag har en annan MXL-mik, en V67G. Några hundralappar upp. Helt ok, och framförallt grön 🙂

edit: HÄR på emusic

å några recensioner HÄR

Redigerat av Vallhagen
Postat (redigerat)
Gå mot strömmen, köp INTE en Studio Projects! :rolleyes:

Skämt åsido; jag har en annan MXL-mik, en V67G. Några hundralappar upp. Helt ok, och framförallt grön  😄

edit: HÄR på emusic

å några recensioner HÄR

Lite märklig prisangivelse där. Listpriset är ju precis det som e-music tar som "e-music pris" - nämligen 1495:-... 🙂

Nåja - den är i alla fall en trevligare modell än 990, enligt min mening. 🙂

Redigerat av Claes
Postat
Lite märklig prisangivelse där. Listpriset är ju precis det som e-music tar som "e-music pris" - nämligen 1495:-... :rolleyes:

Du har en poäng, väl värd att beakta. Jag köpte min billigare ändå (runt 1200 om jag minns rätt).

Jag letade inte bästapris nu, utan ville bara slänga upp nån länk till produkten.

Postat (redigerat)

Helt sjukt att man får en mikrofon, en stilig väska och riktig shockmount för 800kr! Ingen "äkta" stormembranare men ändå..

Saxat från 67G "...och ett utpräglat "vintage" mässingschassi."

Kom igen....

Redigerat av ChrioN

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.