DrHans Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Det är min brors födelsedag idag så jag var iväg och köpte en ny gitarr till mig idag, Den skönaste guran jag har spelat på. Är så sjukt nöjd och jätteglad. Ville bara säga att jag är glad 🙂
DrHans Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Tack, det bör du vara. Testade två st. Först den andra och sen den här. Vilken skillnad det var. Trodde inte det skulle diffa så mycket mellan två så pass dyra instrument. Det var inte det att den andra var dålig ( den här var bara bra mycket bättre). Jämförde med andra gitarrer också. Båda var samma sort fast olika färg. Det här exemplaret var grymmt resonant. Kommer aldrig någonsin beställa en gitarr.
Mats Stålbröst Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Grattis! Men... förstod inte riktigt resonemanget med att brorsan fyllde år och du fick presenten. 😆 /Mats
claypool Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Grattis! Men... förstod inte riktigt resonemanget med att brorsan fyllde år och du fick presenten. 🙂 /Mats Tvillingar! 😆
DrHans Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Nej bara ett sammanträffande, skall köpa nått till honom också fast billigare
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.