EkenMusiX Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) 😉😉 tjenare! jag har gjort en orkester låt i mitt kära cubase! 🙂 blev lite inspirerad av sagan om ringen när jag kollade på den 😉 tyck till! LÅTNAMN: onda & goda sidan ARTIST/GRUPP: jag GENRE: typ orchestral 🙂 LÅTLÄNGD:2.20 KOMPOSITÖR:jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: bara jag INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK:2.187 MB STATUS: skiss tipsa på 😉 orkester_1.wav.mp3 Redigerat 30 december 2005 av mars_volta
FredrikMikaelsson Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Ja med eurodisco wibbar! Dramatiskt det här... men den största frågan är kanske om eurodiscon är den gode eller den onde? 😱😉 Låter som om det skulle kunna vara flera låtar i en... Haha, fan den är ju charmig låten, men tyvärr inte bra så det stör... 😉 Snyggt arrat men den där onda sidan... (eurodiscon) får du se upp med... 😆
EkenMusiX Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Ja med eurodisco wibbar! Dramatiskt det här... men den största frågan är kanske om eurodiscon är den gode eller den onde? 😱😉 Låter som om det skulle kunna vara flera låtar i en... Haha, fan den är ju charmig låten, men tyvärr inte bra så det stör... 😉 Snyggt arrat men den där onda sidan... (eurodiscon) får du se upp med... 😆 hehe okej.. vadå, ska den bli mer"seriös"? 😉
mornel Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 har ni svimmat eller? 😱😆 Det har gått en timme sedan du postade demoklippet. Du får nog ha mer tålamod än så, många här jobbar om dagarna och har inte möjlighet att lyssna på demoklipp förrän på kvällarna. Coola ner lite!
EkenMusiX Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 har ni svimmat eller? 😱 😆 Det har gått en timme sedan du postade demoklippet. Du får nog ha mer tålamod än så, många här jobbar om dagarna och har inte möjlighet att lyssna på demoklipp förrän på kvällarna. Coola ner lite! okej.. då vet jag 😉 japp
EnMiljon Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jag tycker det hela låter snyggt och bra! fast jag stör mej lite på ljudet i en del stårkar och pianot att det låter lite midi-aktigt! Jag vet inte om det är meningen för att få det att låta mer charmigt! Men jag tycker det låter lite som om en skitduktig snubbe har blivit begrensad med dåliga ljud! Alltså låten låter levande men inte ljudet:S
EkenMusiX Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) Jag tycker det hela låter snyggt och bra! fast jag stör mej lite på ljudet i en del stårkar och pianot att det låter lite midi-aktigt! Jag vet inte om det är meningen för att få det att låta mer charmigt! Men jag tycker det låter lite som om en skitduktig snubbe har blivit begrensad med dåliga ljud! Alltså låten låter levande men inte ljudet:S oj då, såpass tackar, tackar 😎 , ja. jag kanske t.ex snålat lite med reverb och sådant.. vad vet jag 🙂 Redigerat 30 december 2005 av mars_volta
Lars Garage Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jag, det var en härlig låt i alla fall. Filmmusik 🙂 pianot låter lite stelt kanske...
EkenMusiX Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Jag, det var en härlig låt i alla fall.Filmmusik 😎 pianot låter lite stelt kanske... okej.. jo exakt: filmmusik 🙂
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 no one? 🙂 jorå! Joxar med nerladdningen bara. Mitt internet segar. Återkommer! 🙂
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 jo. Låten i sig låter helt ok! Men framförandet av låten är inte lika bra. Vill ha mer makt i sån här musik! 🙂 Men du är duktig för att vara så ung som du är! 🙂
EkenMusiX Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 jo. Låten i sig låter helt ok! Men framförandet av låten är inte lika bra. Vill ha mer makt i sån här musik! 🙂 Men du är duktig för att vara så ung som du är! 🙂 oki, oki.. ska det vara mer.. BOOM!! på mörka delen kanske?, vad vet jag 🙂 tack för tipset, tipsa på!!
eckan Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Lite väl "glättigt" kanske... Kolla lite på samplingarna och strama upp en del...
EkenMusiX Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 Lite väl "glättigt" kanske... Kolla lite på samplingarna och strama upp en del... ok.. 😎
Jejje Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Det låter väldigt midi men jag tycker faktiskt att det passar så att det blir sådär härligt cheesy 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.