Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

😉😉 tjenare!

jag har gjort en orkester låt i mitt kära cubase! 🙂

blev lite inspirerad av sagan om ringen när jag kollade på den 😉

tyck till!

LÅTNAMN: onda & goda sidan

ARTIST/GRUPP: jag

GENRE: typ orchestral 🙂

LÅTLÄNGD:2.20

KOMPOSITÖR:jag

PRODUCENT: jag

EV. MEDVERKANDE: bara jag

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK:2.187 MB

STATUS: skiss

tipsa på 😉

orkester_1.wav.mp3

Redigerat av mars_volta
Annons
Postat

Ja med eurodisco wibbar! Dramatiskt det här... men den största frågan är kanske om eurodiscon är den gode eller den onde? 😱😉

Låter som om det skulle kunna vara flera låtar i en... Haha, fan den är ju charmig låten, men tyvärr inte bra så det stör... 😉

Snyggt arrat men den där onda sidan... (eurodiscon) får du se upp med... 😆

Postat
Ja med eurodisco wibbar! Dramatiskt det här... men den största frågan är kanske om eurodiscon är den gode eller den onde? 😱😉

Låter som om det skulle kunna vara flera låtar i en... Haha, fan den är ju charmig låten, men tyvärr inte bra så det stör... 😉

Snyggt arrat men den där onda sidan... (eurodiscon) får du se upp med... 😆

hehe okej.. vadå, ska den bli mer"seriös"? 😉

Postat
har ni svimmat eller? 😱😆

Det har gått en timme sedan du postade demoklippet. Du får nog ha mer tålamod än så, många här jobbar om dagarna och har inte möjlighet att lyssna på demoklipp förrän på kvällarna. Coola ner lite!

Postat
har ni svimmat eller? 😱  😆

Det har gått en timme sedan du postade demoklippet. Du får nog ha mer tålamod än så, många här jobbar om dagarna och har inte möjlighet att lyssna på demoklipp förrän på kvällarna. Coola ner lite!

okej.. då vet jag 😉 japp

Postat

Jag tycker det hela låter snyggt och bra! fast jag stör mej lite på ljudet i en del stårkar och pianot att det låter lite midi-aktigt!

Jag vet inte om det är meningen för att få det att låta mer charmigt!

Men jag tycker det låter lite som om en skitduktig snubbe har blivit begrensad med dåliga ljud!

Alltså låten låter levande men inte ljudet:S

Postat (redigerat)
Jag tycker det hela låter snyggt och bra! fast jag stör mej lite på ljudet i en del stårkar och pianot att det låter lite midi-aktigt!

Jag vet inte om det är meningen för att få det att låta mer charmigt!

Men jag tycker det låter lite som om en skitduktig snubbe har blivit begrensad med dåliga ljud!

Alltså låten låter levande men inte ljudet:S

oj då, såpass tackar, tackar 😎 , ja. jag kanske t.ex snålat lite med reverb och sådant.. vad vet jag 🙂

Redigerat av mars_volta
Postat

jo. Låten i sig låter helt ok! Men framförandet av låten är inte lika bra. Vill ha mer makt i sån här musik! 🙂

Men du är duktig för att vara så ung som du är! 🙂

Postat
jo. Låten i sig låter helt ok! Men framförandet av låten är inte lika bra. Vill ha mer makt i sån här musik! 🙂

Men du är duktig för att vara så ung som du är! 🙂

oki, oki.. ska det vara mer.. BOOM!! på mörka delen kanske?, vad vet jag 🙂

tack för tipset, tipsa på!!

Postat

Det låter väldigt midi men jag tycker faktiskt att det passar så att det blir sådär härligt cheesy 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.