Jump to content
Annons

Tome - Presentation


Tome

Recommended Posts

!apohilla räd ållaH

Tack för att ni tagit en liten del av er dyrbara tid till att kolla in denna lilla presentation.

Jag är en sextonårig mediastuderande placerad i Halland (där man uttalar "r" ända ner i strupen).

Min värld är befolkad av idioter och jag är ständigt nedröstad av packet (pöbel). Men jag får inte låta mitt sociala elände förstöra den här presentationen nu...

Har sysslat med Reason 3 i 3-4 månader nu.

Inriktad på Psychedelic/Goa.

Kan nog skamlöst säga att jag är skillad (över all förväntan) på det, även om jag är lite... dålig på att koncentrera mig. Förmodligen därför den här jvl presentationsjvln tog så jvl lång tid att skriva...

Jag är desto mindre erfaren (har lätt för att lära mig saker dock).

Tja, Reason är allt jag har (om man inte räknar med Dance eJay 7 som jag köpte i somras - ruttet program men med 2 000 extra trumsamplingar 🙂 vilket dras ned då jag mestadels använder analoga trummor 😄).

Önskar mig en midiklave (till att börja med).

Mitt långsiktiga mål är att starta en studio med ett antal analoga monster (såna där för 20 - 40 000). Om jag lyckas med det, du... Önska mig lycka till.

Mina högtalare är kassa så... så NI vet bäst hur MINA låtar låter. Skruvat... Måste skaffa nytt headset.

Namnet är Marcus - ni kan kalla mig för Explorer (som alla i plugget gör). Skriv dock inte Markus, då det gör mig 14% förargad, 86% frustrerad. Okej att skriva Tome också. Men vem bryr sig egentligen?

Om ni vill kan ni ju också kalla mig för... det som farsan säger. Tole Nane Tole Tot Tot. Vad betyder det - och hur stavas det egentligen?

Hjälp mig också att komma på ett bra artistnamn, va... något som passar till psytrance. Funderat på några vridna namn som t ex "Migraine", "Mindwarp", "Static" eller till och med "Puking Purple Helicopter". Idéer upskattas.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...