Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Dust ARTIST/GRUPP: jag GENRE: långsam elektronisk musik LÅTLÄNGD: 3:10 KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: jag (ingen mer) INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.3 mb STATUS: klar edit: Har postat en klar version på sida 2. 😄 Hej! Har suttit inne största delen av dagen, och skruvat lite på en ide' ja fick imorse. Inte mycket ide att gå ut heller, det är 3 meter snö. 🙂 Sorry, OT? Lyssna istället för att läsa det här då! 😉 😎 Säg vad ni tycker. Och nej, det är inte jag på bilden. 🙂 Redigerat 9 januari 2006 av Danabacken
Dj_Sound Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) hmm coola trummor snyggt piano Jag skulle kalla det något mellan drum and bass och chillout.låt oss få höra fortsättningen. :b Redigerat 30 december 2005 av Dj_Sound
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) Antal nedladdningar: 34 😮 😆 Edit: Tack för comments, Rasmus! 🙂 Redigerat 30 december 2005 av Danabacken
O-Jay Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Grymt 🙂 Gillar detta supermycket! Hmm man skulle kunna... 😮 Keep up the good work. PS Menar du verkligen 3 meter snö 😆 DS
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Hmm man skulle kunna... 😆 haha, vad? 😮 PS Menar du verkligen 3 meter snö nä, inte riktigt. 🙂 3 decimeter är nog mer riktigt! 😛 Tack för kommentarer, och kul att du supergillar det! 🙂 PS. You got mail DS.
ReFlux (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jag gillar denna låten 🥰 Har du ReFill's till den? 😕
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Har du ReFill's till den? 🥰 Fakbriken! 😮 Tack för kommentaren låter läckert hördö! Tack, Pazo. 😕
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 Störtskönt, det här måste du göra en låt på. Tack! 😄 Ja, de ska allt bli en liten låt på dehär 😄
Lonian Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 😄 Låter lite som ett spel intro, vad vet jag 😄 Gillar det
Eternal Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Oj, detta tycker jag var skitbra! Riktigt bra! Påminner så mycket om musiken till Metroid Prime till Gamecube. Skulle lätt platsa i liknande produktioner. Jag/vi vill ha mer! 😄
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 😄 hihi. tack på er. kjam! Och ja, det kommer mera 😄
Berra Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 härliga melodier, slipad produktion. grymt! får man passa på att ställa en fråga, gör du dansorienterad musik med?
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) härliga melodier, slipad produktion. grymt! får man passa på att ställa en fråga, gör du dansorienterad musik med? tack! 🙂 Dansorienterad musik? menar du då musik att dansa till? vet faktiskt inte, men det går ju digga till iaf. 😄 Hurså? Vil du dansa med mig? 🙂 Redigerat 30 december 2005 av Danabacken
Berra Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 hehehe jag menar dunkadunka house/techno/trance..
Danabacken Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 hehehe jag menar dunkadunka house/techno/trance.. Nedu. Inget dunkadunka här inte. Dock har ja samarbetat på forumet med lite dunkadunka, men inget eget. 😄
Thimmie Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Du postade en låt med ett "yl/skrik/ahh" får någon månad sedan var har du jobbat klart på den? Det här är också mycket bra! Det är ingen musik jag normalt sätt lyssnar på, men jag tycker att det är riktigt soft! 😱
Danabacken Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 Du postade en låt med ett "yl/skrik/ahh" får någon månad sedan var har du jobbat klart på den? Det här är också mycket bra! Det är ingen musik jag normalt sätt lyssnar på, men jag tycker att det är riktigt soft! 🙂 Den har legat ett tag, och dammat, och tror inte det kommer bli så mycket mer på den, men jag postar den om det blir nåt mer. 🙂 Kul att du gillar låten. 🙂
Thimmie Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Du postade en låt med ett "yl/skrik/ahh" får någon månad sedan var har du jobbat klart på den? Det här är också mycket bra! Det är ingen musik jag normalt sätt lyssnar på, men jag tycker att det är riktigt soft! 🙂 Den har legat ett tag, och dammat, och tror inte det kommer bli så mycket mer på den, men jag postar den om det blir nåt mer. 🙂 Kul att du gillar låten. 🙂 Plocka upp den igen, den är sketbra! 🙂
eckan Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Japp 😳 Riktigt mysig. Nått mellanspel som är "mystiskt" hade varit jättekul. Lite skruvat sådär. Ljudbilden är grymt behaglig!
Joel B Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Fy så bra! Härligt med folk som gör go "beatmusik" i stället för att knarka ner sig i bastrummor. Gott nytt!
Pluffo Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Ja, detta var tight. Nu är det du som bygger ut det här till en hel låt. Bums! 😉
milton Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Som sagt: bra beat, gör nåt grymt av den! Härligt med folk som gör go "beatmusik" i stället för att knarka ner sig i bastrummor. 🙂
Danabacken Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 Härligt med folk som gör go "beatmusik" i stället för att knarka ner sig i bastrummor. 🙁 🙂 haha. Jag håller på för fullt att bygga. 🙂
Danabacken Postat 2 januari 2006 Trådstartare Postat 2 januari 2006 (redigerat) Sådär! 😉 Redigerat 9 januari 2006 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.