Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Undrar om någon har ett par kassa monitorer stående som jag skulle kunna få/köpa billigt? 😳 Kommer ta ett par månader innan jag har råd med ett par som är "värda sin pengar" nämnligen. 😄

Mvh Kristoffer

Annons
Postat

Det låter bra det 😱 e de aktiva förresten? Har ju ingen förstärkare heller 😳

Postat

mäh.. orka narras 😳

hitta dem för 4300 iofs..

men 3500 har jag inte 😱

Postat

humm.. mja.. nej men seriöst! ingen som har några halvdanna som ni kan överlåta till en fattig student? 😄

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
humm.. mja.. nej men seriöst! ingen som har några halvdanna som ni kan överlåta till en fattig student? 😄

Hade jag ett par hade du fått dem utan ett blink. Det enda jag kan ge dig, broder, är ett råd:

Monitorer är för töntar.

Postat

Jo men det är så att jag inte har några högtalare alls.. får så ont i huvve av att sitta med lurar i timmar.. 😏

Postat
Jag har ett par Genelec 1036A som du kan få köpa om du vill...

Du kan få dem för 1000:- ... men då ingår kablar ...

😏🙂😆

Postat
humm.. mja.. nej men seriöst! ingen som har några halvdanna som ni kan överlåta till en fattig student? 😏

Har ett par Tannoy Reveal som du eventuellt kan få för en billig peng. Jag använder dom inte men måste kolla med min kollega.

Postat
humm.. mja.. nej men seriöst! ingen som har några halvdanna som ni kan överlåta till en fattig student?  😳

Har ett par Tannoy Reveal som du eventuellt kan få för en billig peng. Jag använder dom inte men måste kolla med min kollega.

Om inte furstan vill ha dem kanske jag är intresserad beroende på pris och modell. Skicka ett PM i så fall.

Postat

Det låter helt okej.. men vilka är det? Har för mig att dom finns både som aktiva och passiva? Behöver som sagt aktiva.

Hör av dig när du vet mer 😱

Postat (redigerat)

278500:- ... styck eller per par? Har nämligen bara 300,000:- kvar här efter mellandagsrean 😉!

Redigerat av Hans

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.