EnMiljon Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: She's a machine ARTIST/GRUPP: Yeah Someday GENRE: Synth Industri LÅTLÄNGD: 2:19 KOMPOSITÖR: Dennis Lundkvist PRODUCENT: Dennis Lundkvist EV. MEDVERKANDE: Dennis Lundkvist (fast egentligen borde det vara en tjej som sjunger:P) INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: vet ej STATUS: Dett är en färdig låt LÅTLÄNK: snart yeahsomeday.se OK! Nu jag vart sugen på att lägga upp en låt som skiljer sig från den låten jag tidigare la upp! I den här låten är jag mer nöjd med mixningen och productionen än själva låten! Den är tagen från samma Demo som den förra låten. Demot består av fyra låtar som utgör en historia om kärlek mellan en man och en robot. Kom gärna med kritik Redigerat 2 januari 2006 av EnMiljon
Danabacken Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Oj! Introt får mig att tro du har spelat in kriget som var 2205! 😄 Låter rätt maffigt. Sång kanske inte är det bästa med låten dock. Sköna industriella ljud. 😎 Udda, men helt okei! 😄
david.roennlund Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 tror det hade varit häftigare utan sången . men så älskar jag industriljud också 😱
Nexustwins Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Cool.. Grym.. Häftig.. Gillar det mycket. Det jag stör mig på ät att det är alldeles förhöga synthar i början.
AndyPandy Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Jajustdet. Den här låten fanns med då den där svenska industrisamlingen från 1989 som alla glömde bort. Va, är låten ny?! Ojdå.
EnMiljon Postat 28 december 2005 Trådstartare Postat 28 december 2005 Jaaa jag håller lite med om att sången kanske inte passar så bra men jag var tvungen att ha med den för att föra handligen frammåt:P Jag vet inte om den liknar nån låt, lyssnar inte direkt på industri låtar själv men jag kan tänka mej att det inte är en unik idé🙁
Jarnis Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Coolt, men ni borde gå all out, skippa meloditjafset och satsa på hårdare industrikänsla. Eller är det kanske just hybriden ni vill åt?
EnMiljon Postat 29 december 2005 Trådstartare Postat 29 december 2005 Ja precis! Meningen var nog bara att nosa lite vid industrin som omväxling:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.