svaleklev Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 LÅTNAMN: You are the power ARTIST/GRUPP: Nathanelle Svaleklev GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 3:02 KOMPOSITÖR: Tom Svaleklev TEXT: Nathanelle Svaleklev PRODUCENT: Tom INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 2.85 MB STATUS: Testskott LÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej, då var det dags för en andra låt i forumet. Har tagit åt mig av tidigare kritik angående för mycket reverb och ingen kompressor på sången. Har dock fortfarande inte helt bra kläm på det här med effekter men jag jobbar på det. 😉 Min dotter Nathanelle får stå för text och sång igen - så står jag för musiken.
Eternal Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Gillar tempot! Rösten är som vanligt skön till tekniken och presonligheten... Det är snarare det ljudtekniska som drar ner låten. Blåset och basen låter GM. Men musikmässigt är det riktigt bra. Fast de där sticken med "elgitarr" och blås låter lite B. Gillar basens rytm. Bra körer. Bra! 7/10 med tanke på genre. Jag gillar annars metal 🙁
Thimmie Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Tanken är mycket god. Det skulle kunna vara en bra låt. Men för bövlen, gör något åt soundet! Det låter så mycket GM så man kräks. Sångerskan sjunger helt ok, men är hon förkyld? Snälla fixa soundet, det kan som sagt bli en go låt! 🙂
svaleklev Postat 27 december 2005 Trådstartare Postat 27 december 2005 Tanken är mycket god. Det skulle kunna vara en bra låt. Men för bövlen, gör något åt soundet! Det låter så mycket GM så man kräks. Sångerskan sjunger helt ok, men är hon förkyld? Snälla fixa soundet, det kan som sagt bli en go låt! 😆 Hejsan 😆 Nathanelle här som skriver, ja jag va förkyld när jag sjöng, kanske hörs lite 😉 Men tack så mycket för allt snällt ni skriver 😱 Kommer fler låtar, har många på G 😆 Ciao
Thimmie Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Tanken är mycket god. Det skulle kunna vara en bra låt. Men för bövlen, gör något åt soundet! Det låter så mycket GM så man kräks. Sångerskan sjunger helt ok, men är hon förkyld? Snälla fixa soundet, det kan som sagt bli en go låt! 🙂 Hejsan 😛 Nathanelle här som skriver, ja jag va förkyld när jag sjöng, kanske hörs lite 😳 Men tack så mycket för allt snällt ni skriver 😄 Kommer fler låtar, har många på G 😎 Ciao Det hörs att du är nasal när du sjunger. Ska bli kul att höra mer! 🙁
dancedancedance Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 bra låt, instämmer med ovanstående. du kanske borde hitta nån bättre blås-vst men schysst blåsarrangemang...
ViktorDenStore Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Finns det nån kompressor på sången alls? Om det inte finns så lägg på en. Om det finns så komprimera mera! Ibland blir det väldigt svagt o ibland skitstarkt... Fin låt för övrigt... .Viktor Observera att jag lyssnar i mina nya monitorer som jag inte är van vid än...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.