Linus Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Vi är igång igen verkar det som Var så säker! 😕
Linus Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Härmäd öppnar jag tävlingen och låter alla posta sina muffins fritt i den här tråden. Jag har insett att det ändå inte går att tävla i bakning 😄 Här kommer mitt bidrag - en muffinklassiker: Russinmuffins 😄 Då det inte blev några andra tävlande än mitt bidrag... Betyder det här då att jag vann? 😲😉
Vallhagen Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Härmäd öppnar jag tävlingen och låter alla posta sina muffins fritt i den här tråden. Jag har insett att det ändå inte går att tävla i bakning 😄 Här kommer mitt bidrag - en muffinklassiker: Russinmuffins 😄 Då det inte blev några andra tävlande än mitt bidrag... Betyder det här då att jag vann? 😲😉 Har du sparat vinnarbidraget?
Linus Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Har du sparat vinnarbidraget? 😉 Det blev lyckligt förtärt 15 sekunder efter fotot 😲
Fidden Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 russin.. Russin? Russin!? RUSSIN!? HUR JÄVLA ÄCKLIG ÄR DU EGENLTIGEN?! Varför inte BAJSA i formen på en gång?! 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.