PBMClubber Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Någon som kan tipsa ett par synthar som har riktigt elak sound, rejält med kräm för mangel techno.. Inga jp-8080, virus kc, nordlead synthar eller liknande.. Det ska skrapa.. alltså låta elakt. tack 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 26 december 2005 Dela Postat 26 december 2005 Hårdvara då vet jag inte men som VST:i så säger jag Vanguard. Tycker den låter som du säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PBMClubber Postat 26 december 2005 Trådstartare Dela Postat 26 december 2005 Hårdvara då vet jag inte men som VST:i så säger jag Vanguard. Tycker den låter som du säger. Om mjukvara så är oddity oslagbar jämfört med vanguard.. Det är mer för euro och trance.. Oddity är riktigt smutsig och elak.. Men, jag igentligen ute efter hårdvara.. Beklagar att jag inte sa något om det.. sorry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellesspe Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Spectral Audios Protone lär vara en riktigt elak rackare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Korg MS 20. Både hård och mjukvara. Grym lådda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
neriks Postat 27 december 2005 Dela Postat 27 december 2005 Moog Modular - dödligt farlig! För någa månader sen så dödade den mina diskanter! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.