Tronicom (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Bumpa (knasig titel) GENRE:Elektronisk nåt ting? LÅTLÄNGD: 4:39 KOMPOSITÖR:Jag själv PRODUCENT: Jag sjäv INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4,25 MB Har lekt fram denna låt får ser vad ni tycker om det. Redigerat 27 december 2005 av Tronicom
Tronicom (oregistrerad) Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Ni är nog blyga på detta forum eller är låten alldels usel!
Danabacken Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Ni är nog blyga på detta forum eller är låten alldels usel! 😉 Tror nog det är vi som är blyga. 😉 Låten: Haha! Shit va tuffa röster! speciellt den där: dudu du dudud bom bom.... 😛🙂 Annars så behöver kanske låten lite mer händelser i sig. Händer ganska lite, nämligen. Lite störande med den där utdragna stråkeffekten bara. Rätt tuff annars. 😎 Forsätt! \Dana
Tronicom (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Tack för att du kommenterade låten Danabacken! Hur det än är så kommer jag att få göra en helt ny version av låten efter som tyvärr mina inspelningsfiler är dessvärre borta men jag får se hur jag gör. Håller med dej den skulle ha mer variation. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.