Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hallå! 😎 ursäkta om det här väcker irriterande tankar. Men jag måste bara säga att jag är SÅ HIMLA GLAD! 😛 God jul!

fick nämnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (får se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎 *så glad*

så.. ja, nu börjar allvaret om jag säger så! 🙂 från och med imorrn blir det M.U.S.I.K på menyn 😄

tänkte bara säga det! 😆

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fått för presenter föressten? 😉

Redigerat av mars_volta
Annons
Postat
hallå! 😎 ursäkta om det här väcker irriterande tankar. Men jag måste bara säga att jag äär SÅ HIMLA GLAD! 😆 God jul!

fick nämnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (får se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎 *så glad*

så.. ja, nu börjar allvaret om jag säger så! 🙂 från och med imorrn blir det M.U.S.I.K på menyn 😎

tänkte bara säga det!😄

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fått för presenter? 😉

Gratulerar!

Alltid kul med föräldrar som uppmuntrar sina barns musikintresse istället för att stävja det!

(eller hade du en GRYMT förstående sambo/fruga?) 😛

Arin (oregistrerad)
Postat

Grattis på dig!

Själv ska jag med min kära far in på måndag o köpa lite blandade roliga grejer. 😄

Postat

då kanske vi kan få höra något snart 😄

Postat
hallå! 😎  ursäkta om det här väcker irriterande tankar. Men jag måste bara säga att jag äär SÅ HIMLA GLAD! 🙂  God jul!

fick nämnligen ett ESI juli@ ljudkort, ny dator (får se hur den funkar) + Cubase SX!! 😎  *så glad*

så.. ja, nu börjar allvaret om jag säger så! 😄  från och med imorrn blir det M.U.S.I.K på menyn 😄

tänkte bara säga det!😛 

God JUL allesammans! 😉

Vad har ni fått för presenter? 😛

Gratulerar!

Alltid kul med föräldrar som uppmuntrar sina barns musikintresse istället för att stävja det!

(eller hade du en GRYMT förstående sambo/fruga?) 😉

😄 nej, utan föräldad, och civilinjengörs brorsa (teknik)

Postat
Dina föräldrar verkar inte vara fattiga i alla fall 😄

Grattis, eller God Jul kanske är mer passande 😉

njaa.. jag sattsar hårt på det här rättare sagt 🙂

Postat

Jag fick en ny mus som är sjukt bra (apples mighty mouse) och paketet med både DFH superior och Custom & Vintage.

Postat (redigerat)

Jag fick boken "Bibeln för tondöva".

Men årets överraskning var ändå att grannarna hade gått ihop och köpt 2 klappar åt mig: 75 m ljuddämpningsmaterial. Ja, och även de hade köpt ett ex av "Bibeln för tondöva"...

Redigerat av ztevie
Postat

Men årets överraskning var ändå att grannarna hade gått ihop och köpt 2 klappar åt mig: 75 m ljuddämpningsmaterial. Ja, och även de hade köpt ett ex av "Bibeln för tondöva"...

hehe... ljuddämpning. Var det en pik att du spelar för hög musik månne? 😆😆😲🥰

Postat (redigerat)

Fick nya lurar och pengar till en midi synth som ska köpas så snart som möjligt:

midistart2USBsm.jpgmidistart2USBbaksida.jpg

(Copyright to jam.se)

Verkar som ett bra budget val för alla som blivit fattiga nu såhär efter julen.😆

Edit:895:-

Redigerat av xdjs
Postat (redigerat)

hehe... ljuddämpning. Var det en pik att du spelar för hög musik månne? 😆😆😲🥰

Nä, jag fattar inte alls varför jag fick det..? De förklarade men jag hörde inte riktigt, hade på stereon när de var och lämnade över grejerna...

Och böckerna...? Jag hör direkt när det är ett A-moll, eller så kan det vara ett Cmaj9... eller, ja kanske #Dsus7??

Redigerat av ztevie
denton (oregistrerad)
Postat

Jag gav mig själv en dator i julklapp, det är lite skillnad nu när man har gått från en 850 mHz till en 3,2 gHz

Postat

Ja god jul allihop, och grattis till alla som har släkt och vänner som förstår sig på musikprylar nog för att våga köpa dem i julklapp..

Själv fick jag den viktigaste utrustningen i varje studio, kaffebryggare 😳

Postat
Ja god jul allihop, och grattis till alla som har släkt och vänner som förstår sig på musikprylar nog för att våga köpa dem i julklapp..

Själv fick jag den viktigaste utrustningen i varje studio, kaffebryggare 😳

Jag med! Har verkligen saknat det i hemmet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.