filiph (oregistrerad) Postat 24 december 2005 Postat 24 december 2005 Tjena! Jag har en 4-5 låtar som jag skulle vilja göra en EP utav. Musiken är ganska avskalad, med gitarr och piano som huvudinstrument. Influenser är allt ifrån radiohead, kashmir och coldplay till beatles, winnerbäck och the smiths. Har tyvärr inte kunnat spela in någonting för att visa än (sitter på en Sony F-V120 hemma, haha) men om någon är intresserad så kan vi väl bolla vidare? mvh Filip
filiph (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 göteborg.. vafan, är du patrik?
Signert Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 göteborg.. vafan, är du patrik? He he. Nej, Johan, hans bror. 😄
Eternal Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 göteborg.. vafan, är du patrik? He he. Nej, Johan, hans bror. 😱 WTF! Världen är liten....
filiph (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Ni som svarat på min mail får gärna svara här istället, eftersom min mail nu har slutat funka av någon anledning... är fortfarande på jakt! mvh filip
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.