Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: ?

ARTIST/GRUPP:?

GENRE: Rock

LÅTLÄNGD:1.46min

KOMPOSITÖR:emir och kalle

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

En liten låt som jag och en kompis gjorde för något år sen som jag lyckades gräva fram bland alla mina låtpapper. Spelade in en liten bit av den bara, och detta är resultatet, utan sång dock. Säg gärna vad ni tycker. 😕

The_unnamed_song.mp3

Annons
Postat

detta kan bli skitbra med sång. bra melodi slinga. gör klart den!! 😏

Postat

Tackar så mycket för det=), Jo om det finns nån som kan sjunga med ett rocksound i rösten så vore det skit kul om nån ville lägga sång =)

Postat

37 Lyssningar, men bara en kommentar?, Kom igen nu grabs =) Vill höra vad ni tycker =) speciellt om mixen, den känns riktigt tveksam, vill gärna höra av alla erfarna som finns här på forumet, om vad som kan förbättras =)

Postat

(hm ingen kontakt med servern... bah)

Jo då skriver jag igen;)

Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin 😄 samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul 😉

Postat

Påminner jättemycket om Girlschool's cover på den gamla Judas Priest låten "Race with the Devil". Ett tips är ju att lyssna lite på den låten tex & sen eftersträva nåt liknande. Jag gillar er idé helt klart 😆

Postat
Tyckte det var bra röj och gitarrspel. Det som drog ner rejält var bastrumman som mer låter som en gammal skrivmaskin  samt att i min smak borde den ligga lite annorlunda. Jobba på det kan bli något. God jul

Aha, du menar kaggen ?, Själv gillar jag kaggen faktiskt =P, gillar att det verkligen är dunk i den. Men man kan ju alltid fortsätta experimentera och så =) Tack för kommentaren =)

Påminner jättemycket om Girlschool's cover på den gamla Judas Priest låten "Race with the Devil". Ett tips är ju att lyssna lite på den låten tex & sen eftersträva nåt liknande. Jag gillar er idé helt klart

Det skall jag verkligen göra =) Tack Tack =)

• 4 veckor senare...
Postat

SKITBRA LÅT, MEN SKULLE KUNNA KÖRAS LITE LÅNGSAMMARE FÖR ATT DÅ FÅ DET ATT GUNGA LITE BÄTTRE. NU LÅTER DET BARA GANSKA PLATT.

DET MÅSTE FINNAS ETT SVÄNG TYCKER JAG.

ANNARS MYCKET BRA!!! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.