Exil Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 LÅTNAMN: Ragadish ARTIST/GRUPP: JoFo GENRE: Dance, house (kalla det avd ni vill) LÅTLÄNGD: 3.16 KOMPOSITÖR: JoFo PRODUCENT: JoFo INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4.49 MB STATUS: Skiss Ja eftersom jag är inne att lägga upp ltie låtar för tillfället kan jag väl bjussa på den här också. Inte så bra gjord, och det finns massor att kunna rätta till. Har försökt leka med automationen, men den har flyttats någon 16 del när jag mixa ner projektet..lite skumt. Därför låter det ltie skumt på vissa ställen. Ska på sång sen också bara så ni vet. Lyssna och njut, eller bara lyssna hah 😱 Var kritiska 😆 Ragadish.mp3
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 december 2005 Postat 24 december 2005 . Inte så bra gjord, och det finns massor att kunna rätta till. Åh.... En insiktsfull snubbe på forumet...ÄNTLIGEN!
Exil Postat 24 december 2005 Trådstartare Postat 24 december 2005 En insiktsfull snubbe på forumet...ÄNTLIGEN! Såklart jag är. Alla låtar jag har lagt upp här är mina allra första låtar. Är helt ny inom området, och jag hör ju själv att det itne låter 100% men det är bara kul och även nyttigt att höra från andra. Man snöar lätt in i sitt eget.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.