vasselpuck Postat 7 maj 2004 Postat 7 maj 2004 Instalerade precis två skärmar på min musikdator, (för att underlätta arbetet med redigering och dylikt). Nu har jag bara ett problem... Är det någon som vet om man kan "lossa" MIXERN i cubase från projektfönstret så att man kan arbete med mixer för sig på en skärm samtidigt som man har projekt fönstret att arbeta med i den andra?
Zkronk Postat 7 maj 2004 Postat 7 maj 2004 I den versionen jag använder (VST) så måste man dra ut hela Cubase-fönstret så det täcker båda skärmarna, sen kan man ha mixern på ena skärmen och arrange-fönstret på andra, eller hur man nu vill ha det.
vasselpuck Postat 7 maj 2004 Trådstartare Postat 7 maj 2004 Joo, problemet för mig blir då att eftersom min ena skärm är mindre än min andra så försvinner Knapparna uppe i hörnen. Aja, jag får väl mickla lite med det. Tack iallafall!
Lundin Postat 8 maj 2004 Postat 8 maj 2004 (redigerat) Kör du med SX.. klickar du högerknappen på musen på det valda instrumentet, mixern, effekten..m.m och väljer "Always on top"..klarrt.. /D Redigerat 8 maj 2004 av demoniqus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.