Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Run!

ARTIST/GRUPP: JoFo

GENRE: Pop/R&B

LÅTLÄNGD: 0:59

KOMPOSITÖR: JoFo

PRODUCENT: JoFo

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: MP3

STORLEK: 923 KB

STATUS: Skiss

Ännu en låt av mig. Ja det är bara att lyssna å säga vad ni tycker. Mixning och jag är inte så goda vänner än, så ja. Bara å ge mig tips =)

Run____demo.mp3

Redigerat av Exil
Annons
Postat

Flera som har lyssnat men ingen som har någon kommentar. Kom igen, säg bara om tycker det är dålig eller bra :rolleyes: heh

Postat

Låter lovande. Flickan bör kanske jobba lite på sitt uttal.. eller inte. Låter så ibland men jag kan ha fel. Gör klart, mixa färdigt osv. Du vet ju vad som behövs i nuläget. Låt folk svara på vad mer som behövs när du väl gjort allt du kan komma på för att det ska låta så bra som möjligt.

Postat

Tack! Jo all sång är lagd på en enda tagning hemma i min kompis sovrum, hehe så det är ju inte topp topp. Själv stör jag mig inte så mycket på uttalet, men det är ju som sagt smakfråga. När skolan drar igång igen ska det bli mer sångtagningar i studion så jag komemr med ny verison om inom en snar framtid!

Postat

Klicka på "ny pop/R&B låt" den är en annan jag har gjort så får du höra mer 😱.....försten hur saten citerar man här inne..har försökt använda quote knappen men funkar inte?..hehe är ny här 😆

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Den här bruden sjunger rätt bra...

När hon har gått ut högstadiet så kanske hon kan behärska det engelska språket också.

Postat
När hon har gått ut högstadiet så kanske hon kan behärska det engelska språket också.

Hah vi går 2 året på gymnasiet, men jag kan förstå vad du menar. det är lite bristande uttal ibland. Men det är improvisation och då är det ju lite svårt att ha perfekt uttal. Det ska rättas till när vi ska jobba vidare på låten.

Tronicom (oregistrerad)
Postat

Var inte alls så tokigt tycker jag lycka till vidare med arbetet med låten. 😄

Postat
Var inte alls så tokigt tycker jag lycka till vidare med arbetet med låten. :rolleyes:

Tack =)..jo jag ska absolut jobba vidare med den här låten. Snart ska det upp en hemsida med tjejerna som sjunger och så ska det upp lite demos där. Och det måste låta lite bättre innan vi lägger upp den här låten, så jag ska jobba vidare =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.