Loa (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 LÅTNAMN: Total Darkness ARTIST/GRUPP: Metatron GENRE: Electronic ambient LÅTLÄNGD: 7.01 KOMPOSITÖR: Magnus PRODUCENT: Magnus EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 112kbps STORLEK: 6.7MB STATUS: Klar? Inte ofta jag försöker mig på ambient. Kör oftast snabbare trance i alla former. Önskar jättegärna konstruktiv ris eller ros... 😏 btw. sry för att kvalitèn blev lidande p.g.a storleksrestriktioner. Metatron___Total_Darkness_112kbps.mp3
sisältää Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Tja, varför inte? 😉 Jag tycker att den blir lite trist efter en stund. Du lägger en del ljud på ytan för att hålla intresset uppe men de är inte intressanta nog.. eller många nog. Efter två munter händer någonting och det är bra.. även om det mest ger känslan att något större ska hända.. som inte händer. Jag tycker dock att det låter bra överlag. Låt gärna lite mer hända, på ett försiktigt vis (alltså små förändringar.. inte elefanthopp), så tror jag du är i hamn.
Loa (oregistrerad) Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Det låter vettigt det du skriver. Får försöka mer på denna igen 😳 men nu ere julbreak. God fortsättning
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.