vire Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 har ett emu1820 som har 8in/6ut men i nuendo, på audiokanaler, får jag bara fram en stereokanal... Har vart inne o kollat i devices/vst och där ser alla kanaler ut att vara med... Hur kommer jag åt mina in/ut-gångar
Linus Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Ja, alla utgångar syns i VST outputs. Men har du klickat på "power-knappen" för att aktivera kanalerna? Du ser den lilla knappen uppe vid BUS 2, BUS 3 osv.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Nuendo, Linus.. Det finns en bunte knappar till vänster i mixern. En av dem heter "Hide output channels". Se till så att den inte är markerad, för då göms kanalerna. Dessutom måste du skapa bussar i Device / VST connections / outputs. Sedan ska det fungera.
Linus Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Nuendo, Linus.. Jodå, men den rutan ser likadan ut i Nuendo och Cubase 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Jodå, men den rutan ser likadan ut i Nuendo och Cubase 😄 Nej, det gör den inte.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.