Elton Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) hej hej tänkte ta och skriva en presentation jag också. Det va nästan ett år sedan jag regga mig här och tyckte att det va dags nu! Jag heter Eric Johansson och bor i Falun dit jag flyttade i höstas för att plugga ljudproduktion. Jag spelar gitarr och har gjort det 6-7 år, har försökt bygga upp en liten hemstudio där jag kan sitta och pilla. Jag lyssnar mest på Greenday, blink 182 och yellowcard men även mycket Cardigans och Whitesnake. Min studio består av En dell p4 3.0 GHz 1024 ram, 80 GB SATA Ett audiophile USB (som nog ska bytas mot något bättre snart) ett par AKG K240 lurar ett par Genelec 8020 monitorer En sm57 och en ADK 51 En yamaha MG 16/4 mixer Ett midiklaviatur Cubase SE Reason 2.5 +gitarr-riggen Väl mött! Redigerat 21 december 2005 av Elton
Linus Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Det va nästan ett år sedan jag regga mig här och tyckte att det va dags nu! Kul att du kände dig redo nu 😏 Hej & välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.