Callampa (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 (redigerat) iojp Redigerat 20 januari 2006 av Callampa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 22 december 2005 Dela Postat 22 december 2005 Inte så illa bajsat! Små trevliga ljudvärldar. Tillräckligt bra för att bli intresserad av vad som fanns i nästa länk, fast inte tillräckligt intressant för att lyssna på flera gånger. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 22 december 2005 Dela Postat 22 december 2005 Lyssnade på japanen. Men gillade den inte, för enformig, och inget intressant i den över huvudtaget, tråkig. Men jag lyssnar vidare. 🙂 Jorden: Låter lite bättre, men gillar inte rösten. Dock också ganska enformig och tråkig, men inte lika farligt som den andra. ....men ja orkar inte lyssna på den första. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Callampa (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Dela Postat 22 december 2005 🙂 HaHa! Ja som sagt, det är ju 3 bajkorvar! Ville bara visa hur det låter nu, så ni kan jämföra med 3 till om ett halvår kanske 😆 Mitt mål är att jag ska bli imponerad av mig själv 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.