Bajenuffe1 Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 kan någon föreslå ett billigt Midi keyboard eller Midi enablat keyboard utan en massa rytm sektioner och annat trams. Jag vill ha ett 61 tangenters anslagskänsligt keyboard för minsta möjliga peng... Några förslag? /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Kanske en Keystastation 61es från M-audio? Har själv den som heter 49e, och den är jag nöjd med. Inget "lull lull"... volym, knappar för förflyttning i oktav (om du förstår vad jag menar?) pitch bend och modulation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 21 december 2005 Trådstartare Dela Postat 21 december 2005 Härligt....Precis en sådan jag var ute efter....Tack för toppensvar! /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Sure thing! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Just 61es har (enligt mig) dom skönaste synth-tangenterna någonsin (och har nog spelat på nästan alla synthar som finns... nästan 😕!) Med synthtangenter menas att klaviaturen är blixtsnabb-plast som inte försöker efterlikna pianots tangenter på något sätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.