spaceman Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) Lite stämmningsmuzak jag gjort med franska inslag. Typisk Café latté låt alá 90 bmp med div synthar. LÅTNAMN: Fromage ARTIST: Spaceman GENRE: Franska vitlöksostar LÅTLÄNGD: 5:43 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,4 mb STATUS: Klar Fromage.mp3 Redigerat 20 december 2005 av spaceman
Coffeemidget Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 uuhm. skulle kanske må bra av en tydligare melodi?
Rockypop Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Grävt upp en gammal låt igen 😆 uuhm. skulle kanske må bra av en tydligare melodi? Tycker melodin skulle kunna byggas vidare på istället. Annars att det är en skön och härlig stämning i låten 😉 Rockypop
Danabacken Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 (redigerat) ojdå! 50 nerladdningar och 2 svar. Rekord. (eller rekordet är nog 49 nerladdningar, och 1 svar, hehe) Låten tycker jag låter helt okej, hittills. Lyssnar vidare.... mmm. låter inte fel. skönt avslappnad blir jag också. 🙂 Skönt. Redigerat 9 januari 2006 av Danabacken
equality Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 (redigerat) Så svävande att man nästan lyfter. Skönt! edit: råkade komma åt enterknappen efter ett ord. Redigerat 9 januari 2006 av equality
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.