Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Jag har problem med mitt M-Audio Ozone Klaviatur/Ljudkort som ger ifrån sig ett brus som "låter" digitalt när jag spelar med mjukvarusyntar...har en DELL 3.6 Ghz med 2048 Mb RAM så det kan väl inte vara en prestandafråga...?

Har testat att ominstallera både Ozone och Cubase, till och med provat installera Cubase VST5 istället för SX1 & SX2...men ingen skillnad...bruset dyker inte upp när jag spelar CD och t.ex. musikvideos på yahoo.com...

Vad gör jag?

Mattias

Annons
Postat
10. Sök innan du startar ny tråd.

Inte helt osannolikt finns det någon annan på forumet som har ställt samma eller en liknande fråga som du har, med flera relevanta svar i den tråden. På så vis blir forumet lättare att navigera i för nykomplingar eller för dem som söker efter information. Söktjänsten hittar du i den översta verktygsraden på alla sidor.

Som konsekvens är även så kallade dubbelpostningar i flera forum inte tillåtna

Ehrm.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.