Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja namnet var samuli har inte hållt på med musik så länge i 4 månader sammanlagt har hunnit med 1 låt innan som finns på min sida plus lite skisser men dom åker bort snart när sidan får ett nytt ansikte.

LÅTNAMN: Talking Android

ARTIST/GRUPP: Dj Swampi

GENRE: Trance

LÅTLÄNGD: 5.15

KOMPOSITÖR: Samuli Pärssinen

PRODUCENT: Samuli Pärssinen

EV. MEDVERKANDE: Ingen

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: MP3

STORLEK: 4.9 MB

STATUS: Färdig

Dj_Swampi___Talking_Android.mp3

Redigerat av swampi
Annons
Postat

Jag vill ha mer dunk! Det skall kännas i bröstet. Sedan tycker jag att låten är på tok för enformig för min smak. Men bry dig inte om den för jag är inte insatt i genren.

Det enda jag möjligtvis skulle gilla med Trance är "Groove Coverage" (party trance).

Du får nog snart riktig respons tror jag.

Postat

här kommer en annan ej komplett

LÅTNAMN: bit by bit

ARTIST/GRUPP: dj swampi

GENRE: psy trance

LÅTLÄNGD: 4:20

KOMPOSITÖR: samuli pärssinen

PRODUCENT: samuli pärssinen

EV. MEDVERKANDE: ingen

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.9 MB

STATUS: Skiss

dj_swampi___Bit_by_Bit.mp3

Postat

Bara fyra månader? då har du bra flyt skulle jag säga. e ju inte min genre heller direkt, men uppskattningsvis tror jag inte du ska behöva ändra på din kick.

Låter reason på något sätt, stämmer det?

Postat

nope logic fast jag har lärt mig utav folk som hållt på i 10 år men jag är fortfarande ny i det här men personligen tycker jag om bit by bit bättre inte lika enformig 😱

• 3 månader senare...
Postat

Tja är tillbaka nu efter en tidsfrånvaro med en ny låt och hoppas på lite kommentarer om den har även byt namn till phalanx

mvh Samuli

LÅTNAMN: no name

ARTIST/GRUPP: phalanx

GENRE: Trance

LÅTLÄNGD: 3.15

KOMPOSITÖR: Samuli Pärssinen

PRODUCENT: Samuli Pärssinen

EV. MEDVERKANDE: Ingen

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 3.6 MB

STATUS: Inte helt färdig

phalanx___no_name.mp3

Postat

Orkar bara höra en låt i taget. Du får göra nya galluops varefter. Lyssnade på Talking andriod och det låter bra om ljuden. Annars tycker jag att jag hört det tusen gånger förr. Jag skulle jobba mer på att hitta en egen musikalisk id´e eller ett eget uttryck. Men mycket bra ljudbild som sagt var. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.