Jump to content
Annons

Träna inför sommaren?


Björn Olsberg

Recommended Posts

Badbyxevädret kommer alltid snarare än man tror!

Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mig, mycket slankare när sommaren kommer.

Tänkte först vänta till efter jul och nyårshelgerna men känner mig så taggad att jag börjar direkt. Hoppas ni är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite stöttning ibland.

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad säger ni?

Ok, häng på nu...

Rulla ner...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ÅSSÅ rullar vi upp igen!

Sådärja, det kan räcka för idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
gammal

Den typen av kommentarer är rätt tråkiga. Spelar det mig eller Pico (eller någon annan som inte har sett det här lilla skämtet tidigare för den delen) någon roll om du anser att den är gammal? Tråkmåns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Badbyxevädret kommer alltid snarare än man tror!

Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mig, mycket slankare när sommaren kommer.

Tänkte först vänta till efter jul och nyårshelgerna men känner mig så taggad att jag börjar direkt. Hoppas ni är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite stöttning ibland.

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad säger ni?

Ok, häng på nu...

Rulla ner...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ÅSSÅ rullar vi upp igen!

Sådärja, det kan räcka för idag.

😳

klockren!

Link to comment
Dela på andra sajter

gammal

Den typen av kommentarer är rätt tråkiga. Spelar det mig eller Pico (eller någon annan som inte har sett det här lilla skämtet tidigare för den delen) någon roll om du anser att den är gammal? Tråkmåns.

Jag utgick från att alla vid det här laget har sett den eftersom den redan fanns här plus tusentals forum till.

Att du anser att jag är en tråkmåns får stå för dig och det rör mig inte i ryggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

gammal

Den typen av kommentarer är rätt tråkiga. Spelar det mig eller Pico (eller någon annan som inte har sett det här lilla skämtet tidigare för den delen) någon roll om du anser att den är gammal? Tråkmåns.

Jag utgick från att alla vid det här laget har sett den eftersom den redan fanns här plus tusentals forum till.

Att du anser att jag är en tråkmåns får stå för dig och det rör mig inte i ryggen.

*sticker en gaffel i ryggen på Eternal*

Nurå, nurå? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

gammal

Den typen av kommentarer är rätt tråkiga. Spelar det mig eller Pico (eller någon annan som inte har sett det här lilla skämtet tidigare för den delen) någon roll om du anser att den är gammal? Tråkmåns.

Jag utgick från att alla vid det här laget har sett den eftersom den redan fanns här plus tusentals forum till.

Att du anser att jag är en tråkmåns får stå för dig och det rör mig inte i ryggen.

*sticker en gaffel i ryggen på Eternal*

Nurå, nurå? 😕

Försöker du äta mig?

Tyvärr Pico, idag är Eternal trött och orkar inte blabba med dig. Imorgon kanske.... Lev väl!

Link to comment
Dela på andra sajter

gammal

Den typen av kommentarer är rätt tråkiga. Spelar det mig eller Pico (eller någon annan som inte har sett det här lilla skämtet tidigare för den delen) någon roll om du anser att den är gammal? Tråkmåns.

Jag utgick från att alla vid det här laget har sett den eftersom den redan fanns här plus tusentals forum till.

Att du anser att jag är en tråkmåns får stå för dig och det rör mig inte i ryggen.

*sticker en gaffel i ryggen på Eternal*

Nurå, nurå? 😱

Försöker du äta mig?

Tyvärr Pico, idag är Eternal trött och orkar inte blabba med dig. Imorgon kanske.... Lev väl!

Känns det fräckt att referera till sig själv i tredje person?

Hacke bara undrar.

Näfan, det känns ju astöntigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...