Jump to content
Annons

Goderafton allez!


Jesus på loftet

Recommended Posts

Blev nyligen tipsad av en kompis om detta forumet.

Han tyckte vi skulle lägga in våran första demoinspelning av vårat komiska men fullt seriösa band " 2 Ton Satan " ... (ursäkta namnvalet alla kristna)

Mitt namn är Linus, men i bandet 2 Ton Satan går jag under namnet "Jesus på loftet". Jag agerar sångare och gitarrist.

Vi valde ett aningen provocerande namn en gång i tiden. Namnet har ingenting med bandet att göra... typ... Vi spelar någon form av komisk, svängig och lite vulgär punk/rock som driver med punkscenen och många andra musikscener.

Jag kommer i sinom tid lägga upp några låtar, så får ni själva avgöra var ni vill kategorisera oss 😆

Just nu håller vi på att spela in en ny skiva. Vi har fått en ny medlem (just nu är vi 4) och bandet har tagits till en helt ny nivå. Om jag lägger upp någon ny låt senare så lär ni uppfatta en markant skillnad.

Jag ska hur som helst försöka titta in här på Studio Forum så ofta jag kan, för jag anser det verkar vara ett bra forum... Har jag rätt?

Tack för mig!

/Linus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen, visst är forumet bra, har får man alltid, tips,synpunkter mm.

lägg upp nån låt, mer punk är alltid bra på forumet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...