Nexustwins Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 LÅTNAMN: Bring the noice ARTIST/GRUPP: Nexustwins (xdjs) GENRE: Hardcore / hardhouse / Hardstyle LÅTLÄNGD: 3:49 KOMPOSITÖR: Rasmus och Sebastian Thulin PRODUCENTER: Rasmus och Sebastian Thulin EV. MEDVERKANDE: Inga INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.38 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Se länken längst ner Tja.. Har inte vågat lägga upp denna låten innan men nu tar ja mod till mig o slänger upp den. Nexustwins___Bring_the_noise.mp3
ThomasJ Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) wieee.. damp damp dump:P hadbang:dheheh lite thunderdome över det hela på nått vis:P Redigerat 19 december 2005 av DjBox
starboy (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Ja hårt var det ju i alla fall 😆
Nexustwins Postat 19 december 2005 Trådstartare Postat 19 december 2005 Hihi man blir lite smått galen efter 5 ggr
Sonnert Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) ingenting mot den gabber jag har i min ipod. 😱 (underbart att träna till) sett till genren så är er låt helt ok Redigerat 21 december 2005 av dedacia
eckan Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) Trallvänlig 🙂 Något högt ljud på offbeat-hihaten. Ett kul citat/röstsample +1-2 sekunder tystnad skulle sitta fint nån stans. Blir alltid mer drag då 😱 Hakke! EDIT: dedacia.. Säker på att det är gabber/hardcore du har? Eller är det mer åt speedcore/terror kanske? 🙂 Redigerat 21 december 2005 av eckan
Sonnert Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 EDIT: dedacia.. Säker på att det är gabber/hardcore du har? Eller är det mer åt speedcore/terror kanske? japp jag är bombsäker. De klootzakken - Dominee Dimitri (Ach man) (den ocensurerade versionen) 🙂
Sonnert Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 😉😏 går inte att spela upp, eller ladda ner... om det va De klootzakken - Dominee Dimitri (Ach man) (den ocensurerade versionen) du menade så ska den inte gå att lyssna på 😄
Nexustwins Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Hmm det gick på andra försöket för mig.
Nexustwins Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Trallvänlig 😕 Något högt ljud på offbeat-hihaten. Ett kul citat/röstsample +1-2 sekunder tystnad skulle sitta fint nån stans. Blir alltid mer drag då 😛 Hakke! EDIT: dedacia.. Säker på att det är gabber/hardcore du har? Eller är det mer åt speedcore/terror kanske? 😱 Japps det testade jag men jag tappade bort rösten och "orka" leta upp den. Ja det var ju inget seriöst gjort precis.
sisältää Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Ganska skönt men en uns för mesigt (eller för mycket trance, om man så vill) för min smak. Jag lutar mer åt Hellfish & Producers prylar. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉
Nexustwins Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Ja jag vet jag e lite inne på trance men det e min vanliga genre så det e no därför.
eckan Postat 24 december 2005 Postat 24 december 2005 Ganska skönt men en uns för mesigt (eller för mycket trance, om man så vill) för min smak. Jag lutar mer åt Hellfish & Producers prylar. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉 Fy *** vad grym låt 😄 Ös ös ÖÖÖÖS!!! *stamp* 😆😉😛🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.