hans-erik Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 LÅTNAMN: Summer of love ARTIST/GRUPP: Sexify GENRE: Summersoul LÅTLÄNGD: 1.35 KOMPOSITÖR: Ray Kendall PRODUCENT: Ray Kendall EV. MEDVERKANDE: Ray Kendall & Lady Soul INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.2MB Your browser does not support the HTML5 audio tag
dbd Postat 6 maj 2004 Postat 6 maj 2004 Klart sköna samplingar och helt ok vocals! Jag gillar basen också. Hade mycket väl kunnat funka, om det inte var för de förbannade trummorna som tyvärr låter helt kass 🙂 Jag tror det är för den lilla metalliska triangel-samplingen eller vad det är som klingar, jag blir helt arg på den!#¤%¤# Annars var det helt ok. Jag röstar inte förrän du tagit bort plingandet 🙂 Var jag ond nu?
hans-erik Postat 6 maj 2004 Trådstartare Postat 6 maj 2004 Hehe! Det är lugnt dbd, du är inte ond. 🙂 Låten är ett plojigt försök att sjunga i falsett och loopa lite beats. Jag kommer inte orka plocka bort triangeln. Du slipper rösta 🙂
tordA Postat 7 maj 2004 Postat 7 maj 2004 Soul/RnB influerad Pop 😄 som utkast betraktat är låten helt Ok ! varannan pling kan vara kvar 😄
Lundin Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Får upp en varningsruta som talar om för mig att datorn inte verkar vara igång där filen ligger...
hans-erik Postat 13 juni 2004 Trådstartare Postat 13 juni 2004 Servern där jag haft mina låtar strular lite + att jag tagit ner just denna låt. Ni missar inget 😉
Pluffo Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Servern där jag haft mina låtar strular lite + att jag tagit ner just denna låt.Ni missar inget 😉 Men hallå! Sådär kan han ju inte göra! Eller kan han det? 😉
ViktorDenStore Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Men hallå! Sådär kan han ju inte göra! Eller kan han det? 🙂 Nej... jag vill ju höra! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.