Umemagnus Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 Men jävlar Å jag som tvättade kläderna igår!!!
flintan Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 Fan, jag försökte skrämma min flickvän.. Hon blev inte det minsta rädd. 😄
Eternal Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ahhh, vilka minnen. Jag glömmer aldrig när jag tog hem en brud och visade detta för henne. När bilen försvinner bakom trädet/busken passar man på och höjer ljudet en aning. Hon blev så rädd att hon skrek panikslaget och slängde sig ner på golvet. 😎 Oj oj oj. Det var rätt kul. Behöver jag säga att vi inte har så bra relation nu? 😉
Wernborg Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ahhh, vilka minnen. Jag glömmer aldrig när jag tog hem en brud och visade detta för henne. När bilen försvinner bakom trädet/busken passar man på och höjer ljudet en aning. Hon blev så rädd att hon skrek panikslaget och slängde sig ner på golvet. 😳 Oj oj oj. Det var rätt kul. Behöver jag säga att vi inte har så bra relation nu? 😱 Visade du filmen före eller efter 😳
Danabacken Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ahhh, vilka minnen. Jag glömmer aldrig när jag tog hem en brud och visade detta för henne. När bilen försvinner bakom trädet/busken passar man på och höjer ljudet en aning. Hon blev så rädd att hon skrek panikslaget och slängde sig ner på golvet. 🙂 Oj oj oj. Det var rätt kul. Behöver jag säga att vi inte har så bra relation nu? 😛 Visade du filmen före eller efter 😆 🙂
Christofer Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😆 jag kan bara inte sluta skratta åt den här grejen. 🙂
MikkeÖland Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nu har jag kört det säkert 10 ggr o jag hör ingen skillnad på framlänges o baklänges versionen........
flintan Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nu har jag kört det säkert 10 ggr o jag hör ingen skillnad på framlänges o baklänges versionen........ 😄 Hör ingen skillnad?? Har du inga öron i öronen??
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.