Linus Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) Vad händer med Jingle Bells när man spelar upp den baklänges? Dolda textbudskap verkar ha funnits sedan länge... 😄🙂 Jingle Bells 🙂 Redigerat 19 december 2005 av Linus
hegobald Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 😮 :blink Kan jag skicka mina kalsonger till dig för tvätt Linus? 😏
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 😏😮😄😆 !!!! Jag kan tänka mig att småttingarna blir rädda.. HAHAHAH!!!! Själv var jag stenhård 😆
Danabacken Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag kan tänka mig att småttingarna blir rädda.. HAHAHAH!!!! ja blev rädd!
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag kan tänka mig att småttingarna blir rädda.. HAHAHAH!!!! ja blev rädd! Naaww....
Cloudsurfer Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 satans perkälä pungen vad skraj jag blev, anade ingenting med tanke på att det hade med texter och skit att göra SHIAT!
SvenTheMan Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 D va d jävligaste jag varit med om på mycke länge!!! Skakar fortfarande!
hackeman Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Alltså... det går kalla kårar genom hela kroppen även när man kollar den 2:a, 3:e, 4:e gången. 😆 De har verkligen lyckats med skriket. Undrar bara hur??
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Alltså... det går kalla kårar genom hela kroppen även när man kollar den 2:a, 3:e, 4:e gången. 🙂 De har verkligen lyckats med skriket. Undrar bara hur?? Det är faktiskt riktigt jävla skumt det där. Så fort jag ser något liknande, även om jag inte blir rädd, om jag står på ett ordentligt avstånd från monitorn, så ryser jag i hela kroppen. Det måste väl vara någon sorts reflex som hjärnan ordnat? Tänk er äldre människor, med kanske svagt hjärta, som surfar runt och letar efter något, dom klickar på det mesta, och kommer till en sån där sida. Jag är ingen läkare eller något, men kan inte dom dö av detta? 🙂
Danabacken Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag kan tänka mig att småttingarna blir rädda.. HAHAHAH!!!! 🙂 ja blev rädd! Naaww....
Danabacken Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Ja tänkte faktiskt kolla igen, men vågade inte såhär sent på natten...
flintan Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 😉 Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Jag ryser fortfarande. Det där var värre än samtliga skräckisar jag har sett. Tillsammans. Komprimerat till en halv sekund. Jag ville stänga av o ta bort det otäcka men det gick inte. Nu tror jag att det står nån på min kolsvarta balkong, eller under sängen, och i hallen, och garderoben. Fy på dig Linus! Inte skrämmas så där! Nu måste jag surfa in på nån snäll och harmonisk sida för att komma till sans igen. Nåt tips, någon?
Björn Olsberg Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 😉 Skulle kolla lite trevliga inlägg innan huvudkudden kallade in för natten och så kollar man på detta. Nu får man lyssna på Groove Salad i ren terapi innan man somnar. Sent.
flintan Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Jag tror fortfarande att det står nån på balkongen. Har tittat på snälla hästar och trevliga julkort. Det hjälpte lite. Här tex.
Linus Postat 20 december 2005 Trådstartare Postat 20 december 2005 Nu tror jag att det står nån på min kolsvarta balkong, eller under sängen, och i hallen, och garderoben. Okej, du får en ledtråd. Jag är nånstans i hallen. Fy på dig Linus! Inte skrämmas så där! Nu måste jag surfa in på nån snäll och harmonisk sida för att komma till sans igen. Nåt tips, någon? http://www.hasbro.com/mylittlepony/
flintan Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Nu känns det bättre. http://www.hasbro.com/mylittlepony/ gjorde susen. Man kunde välja olika språk också. Så sjöng hästarna. Tyska var en favorit.
giggsy Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Nu känns det bättre. http://www.hasbro.com/mylittlepony/ gjorde susen. Man kunde välja olika språk också. Så sjöng hästarna. Tyska var en favorit. Kan bara hålla med. Känns lite tomt och tyst bara när man slutar kolla på my little pony. Undrar om det är nån hemma på 3-5tråden?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 HNJASDHFSDHFJKHSDJKSDFSD FSD ÄFS DF SD FSD F SDF SDF SD F EDF SD FS DF SDFG G SDRG WE¤G EG EG E G EG EG E G EG EG E GE G EG WEGÖ WRJGOÅORWHJ WRIPGJIRPJRI GJI RPGJPI RJGIP ERERJGRJIGP ERJGERJGIP ERJGIP ERJERI GJERIGERJIG PERJWRI PGJW)?W#)¤
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) Inte kul att göda tinnitusen! Svar ja, han är en bastard! Inte ett dugg otäckt annars. Så lever jag dagligen, fast utan skrik. 😕 :musik Redigerat 21 december 2005 av musik
Cliff Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Satan.., det var läskigt, tappade både cigg och kaffekopp.
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 HAHAHAH!!!! 😱😉😎 !!! Roligaste tråden att läsa! Fan va rädda ni blir !!! 😆😆
slaptap Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hör inget...får bara besked om en skum fil och sen...ingenting 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.