sixties Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Har ett problem med min midiklaviatur Oxygen 8 midiman, varje gång jag dragit ur usb kabeln och sätter i den igen så måste jag köra installations skivan så brukar det funka. men nu stod det något om att den var inaktiverad och inte funkade riktigt. någon med liknade problem som vet vad det beror på?
Nexustwins Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 HAr en webb camera som är lika dan. Hadde den i "front usb:en" där råkade man dra ut den hela tiden. Tillsist så funkade den inte alls :/. Installerade om windows och satten den på baksidan av datorn.sen dess har den fungerat hela tiden.😄 Nåja. Kanske ska ta itu med ditt problem då. Använder du "Säker borttagning av maskin vara?
DaRoob Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) yuhfn Redigerat 20 december 2006 av DaRoob
Hans Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hej! Har identiskt problem! "Lösningen" är att se till så att klaviaturen slås på när datorn slås på, eller i alla fall innan Windows starat färdigt! Sätter man på Oxygen-8 när Windows är inladdat måste man installera om eller stänga av Windows och se till så att... klaviaturen slås på när datorn slås på, eller i alla fall innan Windows starat färdigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.