Fnykis Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 (redigerat) Hej! Söker lite jobb att programera trummor till en metal/hårdrockslåt. Tänkte mig att du skickar en cubase projekt-fil till mig, så får jag fixa trummor till den. Tack på förhand! 😄 .:Fnykis Redigerat 18 december 2005 av Fnykis
Mutz Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Kanske skulle du kunna pröva att göra till mina HC låtar. Jag kör logic.. Men det borde kanske funka att göra dom till en ljudfil utan trummor... Hur gör du trummorna? Kan jag få dom med varje trumma försig tillbaka sedan?
Fnykis Postat 20 december 2005 Trådstartare Postat 20 december 2005 HC? 😱 Funkar bra med endast ett ljudspår. Alltså vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? 😱 .:Fnykis
Mutz Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 HC? 😱Funkar bra med endast ett ljudspår. Alltså vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? 😱 .:Fnykis Nej inte varje sampling utan att tex kaggen som ett audio spår virveln som ett osv... Ja HC som tex denna låten Reducerad
Fnykis Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 HC? 😉Funkar bra med endast ett ljudspår. Alltså vill du att jag ska skicka varenda samplad trumma? 🙂 .:Fnykis Nej inte varje sampling utan att tex kaggen som ett audio spår virveln som ett osv... Aha nu fattar jag. Varför? 🙂 HC, Hardcore? Låter jävligt nice! Du får i så fall berätta ungefär vad som ska hända i trummorna. .:Fnykis
bassdude (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Aha nu fattar jag. Varför? har man spår för spår så blir det ju lättare att mixa.
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Skulle gärna låta dig trumma i mina låtar. Tyvärr har jag inte färdiga metalprojekt.
Fnykis Postat 22 december 2005 Trådstartare Postat 22 december 2005 (redigerat) Aha nu fattar jag. Varför? har man spår för spår så blir det ju lättare att mixa. Pinsamt.. 😄 ..som inte kommer på det.. Skulle gärna låta dig trumma i mina låtar. Tyvärr har jag inte färdiga metalprojekt. Säg bara till när du har något på gång. Fast kanske inte just nu, eftersom jag är i schweiz.. .:Fnykis Redigerat 30 december 2005 av Fnykis
Mutz Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Ja du kan få ett försök på en av mina låtar efter julhelgerna osv.
DrHans Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Fnykis- Hur låter det du gjort då? Har du nått man kan lyssna på? Vill du göra det bara på kul eller hade du tänkt att ta betalt?
Fnykis Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Fnykis- Hur låter det du gjort då?Har du nått man kan lyssna på? Vill du göra det bara på kul eller hade du tänkt att ta betalt? Kan lägga upp ett litet trumsolo efter nyår, då jag kommer hem till sverige.
Fnykis Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 (redigerat) Ja du kan få ett försök på en av mina låtar efter julhelgerna osv. Efter nyår.. EDIT: Gör endast detta på kul, ska inte ha något betalt alls! Redigerat 23 december 2005 av Fnykis
bassdude (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Aha nu fattar jag. Varför? har man spår för spår så blir det ju lättare att mixa. Pinsamt.. 😄 ..som inte kommer på det.. det var väl inte så farligt 🙂
Fnykis Postat 30 december 2005 Trådstartare Postat 30 december 2005 (redigerat) Aha nu fattar jag. Varför? har man spår för spår så blir det ju lättare att mixa. Pinsamt.. 🙂 ..som inte kommer på det.. det var väl inte så farligt 🙂 Nä.. 🙂 Skulle ni som är intresserade, lägga till mig på eran msn? alternate_j92@hotmail.com .:Fnykis EDIT: För nu e jag hemma.. Redigerat 30 december 2005 av Fnykis
biggie Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Vill ni ha en bassist till distans HC projektet?
Fnykis Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Vill ni ha en bassist till distans HC projektet? Låter trevligt! Ge mig din msn så kan vi snacka! .:Fnykis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.