O-Jay Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Tomten ARTIST/GRUPP: Ole Jensen GENRE: Jullåt LÅTLÄNGD: ca 3 min 😲 KOMPOSITÖR: Ole Jensen PRODUCENT: Ole Jensen EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004-2005 FORMAT: mp3/192 STORLEK: ca 5.3 megabyte STATUS: Färdig demo (typ) Hej på er! Här kommer min jullåt som inte var med i tävlingen. Den är från förra julen men jag har lagt om sång och trummor (Drums on Demand). Jag gör ingen gallup men om ni tycker något får ni gärna skriva det 😉 OJ_Tomten.mp3 Redigerat 30 december 2005 av O-Jay
ViktorDenStore Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Uppladdningsfunktionen funkar fortfarande inte 😉
sixties Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 det låter helt okej, hade nog placerat sig på övrehalvan i julstudiofestivalen. påminner lite om Fiendens musik, om du hört dem. får önska dig en god jul, du tillhör ju minoriteten som faktiskt gett mig poäng i de studiofestivaler jag deltagit i hitills 😉 du verkar ju ha bra musiksmak så jag utbyter gärna lite skivtips eller lägger lite bas på nån låt om du vill.
Linus Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Nu kommer tomten Han har glitter i sitt skägg Han luktar glögg och gamla ägg Han vinglar in i våran vägg Den här hade nog kunnat vinna. 😉 Lite bjällror ovanpå kanske?
starboy (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Schysst cleant sound, br proddat. Håller med Linus, detta är ju en vinnarkandidat. God Jul på Dig själv!
O-Jay Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 Först ber jag om ursäkt att jag inte la in data i början... det är fixat nu. *skäms* Direktlänk finns också nu. Tack för era tankar. Kom ihåg Sixties: Du går aldrig säker för fiendens musik 😄
Danabacken Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 (redigerat) haha, fan va skön låt! 😄 Shit va bra text, mannen, och störtskön sång! 😉 Ojojoj! Varfrör kom inte den här med i tävlingen, förresten? 😄 Hur som helst är dehär hur jäkla grymt som helst!! Wow! 😄 \Dana GO' JUL! Redigerat 18 december 2005 av Danabacken
O-Jay Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 haha, fan va skön låt! 😄Shit va bra text, mannen, och störtskön sång! 🙂 Ojojoj! Varfrör kom inte den här med i tävlingen, förresten? 🙂 Hur som helst är dehär hur jäkla grymt som helst!! Wow! 🙂 \Dana GO' JUL! Tackar, tackar, kul att du gillar.
ViktorDenStore Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd .Viktor
O-Jay Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd 😏 .Viktor Usel som i riktigt dålig då? 😄 Kan Eilert Pilarm så... Jo jag hade nog inte passerat Idol-juryn, men du vet hur det är nu i jul - det är tanken som räknas. Jag uppskattar att du är ärlig Viktor. God jul 😉
ViktorDenStore Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Sången är rätt usel faktiskt. Men musiken o produktionen är godkänd 🙂 .Viktor Usel som i riktigt dålig då? 🙂 Kan Eilert Pilarm så... Jo jag hade nog inte passerat Idol-juryn, men du vet hur det är nu i jul - det är tanken som räknas. Jag uppskattar att du är ärlig Viktor. God jul 🙂 Jo jag vet 🙂 Du sjunger bättre än mig också, men jag kände för att vara riktigt ärlig o lite hård igår 😉 God Jul på dig också .Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.