EkenMusiX Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 (redigerat) 😄 Hallå! 😎 jag har gjort mitt FÖRSTA riktiga rocktema i logic nu 🙂 observera att jag inte kunnat lägga på några effekter ( min dator är rätt kass 😉 ), så ni får väl "räkna bort det" Tänk på att ni inte "förväntar er " så jätteproffsiga saker av mig, jag är ju bara 14. ni får gärna ge en massa tips.. 😄 LÅTNAMN: vet inte än ARTIST/GRUPP: jag GENRE: metal, kanske LÅTLÄNGD:2.01 KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: bara jag INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.894 MB STATUS: skiss rocktest_nr1.wav.mp3 Redigerat 18 december 2005 av mars_volta
Danabacken Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Och låten, ja. Låter faktiskt ballt. 😄 Själva produktionen kanske inte är den bästa, men gitarren låter rätt cooool. 😄 Passande stråk oxå! Me gillar. 😉 \Dana
EkenMusiX Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 Och låten, ja. Låter faktiskt ballt. 😄 Själva produktionen kanske inte är den bästa, men gitarren låter rätt cooool. 😄 Passande stråk oxå! Me gillar. 😉 \Dana ok, ok,.. jag funderade på och lägga till nåt monstersolo någonstans.. vad tror du om det?
Danabacken Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 ni får gärna ge en massa tips.. 😄 ok, elgitarren låter aldeles för burkig. Lite mer rum på den skulle passa bra, och mer bas. Den kan blir ganska mycket bättre om du bara jobbar på den. 😎 Tryck oxå ut stråkarna från mitten av ljudbilden, och ge mer bredd och rum på dom med, så tror jag att dehär kan bli bra! 😉 Sådär! Verkställ. 😄 \Dana 🙂
EkenMusiX Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 ni får gärna ge en massa tips.. 😄 ok, elgitarren låter aldeles för burkig. Lite mer rum på den skulle passa bra, och mer bas. Den kan blir ganska mycket bättre om du bara jobbar på den. 🙂 Tryck oxå ut stråkarna från mitten av ljudbilden, och ge mer bredd och rum på dom med, så tror jag att dehär kan bli bra! 🙂 Sådär! Verkställ. 😄 \Dana 🙂 hehehe 😎 jajjajaja. tack så mkt för tipsen,, jag ska försöka lägga på lite eq, compressor, reverb och sådant. om min lilla dator orkar med 😉
peterthegreat Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Cool låt. Låter faktiskt lite som Red Alert(ett spel för er som inte vet det) musik. 😎
EkenMusiX Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 Cool låt. Låter faktiskt lite som Red Alert(ett spel för er som inte vet det) musik. 😱 haha 😱 jo, det kan jag nog hålla med om
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.