Jump to content
Annons

varför kan in te jag lyssna?


DrHans

Recommended Posts

Annons

Jag har precis samma problem, men det är inget att göra åt. Brandväggen måste du ju ha på. Funktionen är inte fulländad men ingen verkar ha tid att göra något åt den. 😎

Om det är något som låter väldigt intressant brukar jag be att medlemmen lägger upp låten på en vanlig server eller mailar den till mig 🙂

Tex här...

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Sök på forumet, det har varit vilda diskussioner om detta tidigare.

Jag har hävdat att det är nåt som inte stämmer, eftersom det går fint att ladda ner överallt annars ifrån här i världen trots att man har Norton eller vad man nu har...

Andra, som såklart kan ladda ner, hävdar att det är mina inställningar det är fel på, och att det är jag som måste göra alöla möjliga ändringar på datorn.

Och nej, det lyckades inte för mig trots att jag använde Firefox, slog av brandväggen eller nåt annat. Nu har det börjat funka helt plötsligt, men det har inte gjorts nåt åt det här problemet vad jag vet.

Olsberg vet om det här, men jag tror inte det är nån ide att du tar upp det igen med honom, det händer nog inte så mycket...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, du får nog leva med det.

Det började faktiskt funka för mig när jag uppdaterade från Internet Security 2004 till 2005:an.

Fast som sagt, 2004:an funkade fint på de övriga 82 miljoner sajterna som man också kan ladda ner låtar från, så jag hävdar ändå att det borde fixas utan att du ska behöva uppdatera något...

Du kan ju alltid testa att kontakta ansvariga, men som sagt, det är gjort tidigare.. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har samma problem..och norton persdnal firewall...men det har min tjej åxo...fast för henne funkar det att ölssna på bifogade filer..

rätt störande..iom att de flesta använder uppladdnings funktionen..

försöker jag öppna ändå i mediaplayer..så fryser spelaren..och allt ljud från ljudkortet försvinner & jag måste ta stäng ner program samt starta om datorn

för att få ljudet tillbaka..

vilket innebär att jag inte ens bemödar mig med att försöka lyssna längre på bifogade filer!!

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...