sonofallecz (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 LÅTNAMN: "Ode to a girl" ARTIST/GRUPP: "Son of Allecz" GENRE: HipHop LÅTLÄNGD: 3:35 PRODUCENT: Okänd... (Låg som gratisbeat på mp3.com för läge sen) EV. MEDVERKANDE: S. Alexandersson INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5,2 Mbytes STATUS: Slaskmix LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
martinm Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 PRODUCENT: Okänd... (Låg som gratisbeat på mp3.com för läge sen) Vad har du (ni) gjort på den här låten? 😕
sonofallecz (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 oj kanske la sej lite otydligt när en Producent i övriga genrer sköter lite mer än musiken bara 😕 men BEATMAKERN e iaf okänd då 🙂 själv har jag skrivit, rappat, sjungit, mixat
martinm Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 själv har jag skrivit, rappat, sjungit, mixat Ok, i så fall kan jag säga att det är bra skrivet, rappat, sjunget o mixat. Något annat har jag inte att tillföra 😕
Biorno (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 LÅTNAMN: "Ode to a girl"ARTIST/GRUPP: "Son of Allecz" GENRE: HipHop LÅTLÄNGD: 3:35 PRODUCENT: Okänd... (Låg som gratisbeat på mp3.com för läge sen) EV. MEDVERKANDE: S. Alexandersson INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5,2 Mbytes STATUS: Slaskmix LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tja, har råkat ha denna i playlisten sen första gången jag lyssnade på den och har nu lyssnat ett antal gånger och måste säga att jag tycker att rappen är grym dock tappar den lite i refrängen på sången precis vid göörl tycker jag låter lite tråkigt känns som det krävs en lite coolare refräng efter den grymma rappen ! Annars grymt !
Biorno (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 LÅTNAMN: "Ode to a girl"ARTIST/GRUPP: "Son of Allecz" GENRE: HipHop LÅTLÄNGD: 3:35 PRODUCENT: Okänd... (Låg som gratisbeat på mp3.com för läge sen) EV. MEDVERKANDE: S. Alexandersson INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5,2 Mbytes STATUS: Slaskmix LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Beaten låter rätt mycket som Amr Diab - Tamally Maak om ni lyssnat på den.. (kanske inte ) 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.